کد خبر: ۲۹۲۸۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

نتانیاهو: موشک های ایران هر سال بزرگتر می شود/ شعار مرگ بر اسراییل روی موشک ها تغییر نمی کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با ابراز نگرانی از دستاوردهای نظامی ایران و رژه روز ارتش اعلام کرد: هرسال موشکهای ایران بزرگتر و قدرتمندتر می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم اعلام کرد: تأمین سامانه موشکی اس‌-300 روسیه برای ایران به‌ویژه زمانی که ایران در مسیر تهاجم در منطقه و اطراف مرزهای اسرائیل گام برداشته از اهمیت زیادی برخوردار است.

او در ادامه گفت: این مسئله نیز که در توافق صورت گرفته میان ایران و قدرتهای جهانی اشاره‌ای به این رفتار خصمانه نشده برای اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش تسنیم، نتانیاهو گفت: روز گذشته شاهد رژه نظامی در تهران بودیم و تسلیحات این کشور در معرض دید دنیا قرار گرفت. هرسال موشکهای ایران بزرگتر، قدرتمندتر و از لحاظ نشانه‌گیری دقیق‌تر می‌شوند. با اینحال یک چیز هیچگاه تغییر نمی‌کند و آن حک شدن "مرگ بر اسرائیل" بر روی موشکهای ایران است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
1
1
شما که موشک اس 300 رو عددی حساب نمی کنید پس چرا ترسیدین؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
1
4
ما کاسه داغتر از آش شده ایم و همین امروز حماس حمایت خودشو از حمله عربستان به شیعیان حوثی یمن اعلام کرد ... اگه بشه از حمایت از این بی چشم و روهای کم کنیم و به فکر اقتصاد و ایرانیان شریف از هر قوم و مسلک باشیم خیلی بهتره به خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
1
خوب بنیامین جان این طوری قدرت انتخاب شما بیشتر می شود !
در هر سایزی که دوست داشته باشی برایت فرستاده می شود !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین