کد خبر: ۲۹۳۰۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

عبدولی: برای پول، تابعیتم را تغییر نمی‌دهم/ می‌خواهم به تیم‌ملی بر‌گردم

فرنگی‌کار خوزستانی با رد شایعه حضورش در تیم‌ملی آذربایجان، گفت: خاک ایران را با هزار کشور درجه یک دنیا که از نظر امکانات هم از ما بهتر باشند، عوض نمی‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید عبدولی در گفت​وگو با ایسنا با رد شایعه حضورش در تیم‌ملی آذربایجان، اظهار کرد: تیم اندیمشک که در لیگ باشگاه​های جهان قهرمان شده بود به دعوت تیم آذربایجان به این کشور رفت که من هم همراه تیم​مان در اردوی تدارکاتی شرکت کردم.

وی افزود: این اردو خیلی خوب بود و جا دارد از تیم آذربایجان تشکر کنم. آن​ها امکانات بسیاری در اختیار ما گذاشتند و توانستیم استفاده لازم را داشته باشیم و خدا را شکر تا حدودی آماده شدیم. این اردو از 21 فروردین آغاز شد و تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه داشت که من با توجه به این‌که طاقت دوری خانواده‌ام را نداشتم، زودتر برگشتم و شنبه ایران بودم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 ترکیه درباره شایعه حضورش در تیم ​ملی آذربایجان، گفت: نمی​‌دانم این شایعه از کجا نشات گرفته و چه کسی این صحبت را داشته است و واقعا نمی​‌دانم برخی دنبال چه هستند.

وی افزود: من خاک ایران را با هزار کشور درجه یک دنیا که از نظر امکانات هم از ما بهتر باشند، عوض نمی‌کنم. من این جا زن و بچه و مردمم را دارم و آن​ها نسبت به من شناخت دارند. همین محبت مردم نسبت به من کافی است. برخی ورزشکاران هستند که به خاطر پول به کشورهای دیگر می‌​روند و تابعیت آن کشور را می‌گیرند ولی من این طور نیستم.

عبدولی در ادامه خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر آمادگی نسبی دارم و ان​شاءالله سعی می​‌کنم طی هفته آینده در اردوی تیم‌ملی شرکت کنم و با تمریناتی که انجام می‌دهم، آماده شوم. اواسط خردادماه هم انتخابی تیم​ ملی را پیش​ رو داریم. زمانی که آذربایجان بودم با آقای پازاج صحبت کردم و او گفت که اردو از ششم اردیبهشت ماه آغاز می​‌شود و من هم قصد دارم که در اردوها شرکت کنم.

وی درباره درخواستش برای کشتی گرفتن در انتخابی تیم‌ملی در وزن 75 کیلوگرم، گفت: وزن من بالا رفته است و مجبور هستم در وزن 75 کیلوگرم کشتی بگیرم و زمانی که اردو رفتم با مربیان تیم‌ملی صحبت خواهم کرد و دل آن‌ها را به دست می​‌آورم و ان​شاالله که پازاج هم قبول خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین