کد خبر: ۲۹۳۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

نوه ناخلف و همسرش به النگوهای مادربزرگ رحم نکردند

پسر و دختر جوانی که با بستن دست و دهان مادربزرگ سالخورده‌شان، اقدام به سرقت طلاها و النگوهای پیرزن کرده بودند، دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سرگرد پیمان لطیفی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری متهمان یک زورگیری عجیب در جنوب شرق تهران اظهار داشت: ساعت 9 شب جمعه گذشته، به دنبال اعلام گزارش وقوع یک فقره زورگیری در محدوده شهرک مشیریه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران گشت کلانتری 169 مشیریه، سریعاً به محل مذکور اعزام شدند.

 رئیس کلانتری 169 مشیریه افزود: ماموران پس از حضور و صحبت با زن سالخورده‌ای که اموالش به سرقت رفته بود در جریان سرقت عجیبی قرار گرفتند که طی آن نوه زنی سالخورده، به همراه همسرش وارد خانه مادربزرگ خود شده و پس از بستن دست و دهان این پیرزن اقدام به سرقت 9 عدد النگو، یک انگشتر و یک گردنبند وی کرده بودند.

 وی با بیان اینکه بررسی شواهد امر، نشان از صحت گفته پیرزن سالخورده داشت، گفت: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که نوه پیرزن و همسرش با بستن دست و دهان وی، اقدام به بریدن النگوهای پیرزن کرده و پس از سرقت طلاهای وی، پیرزن تنها را با دست و دهان بسته رها کرده‌ بودند.

 لطیفی ادامه داد: با توجه به نوع سرقت و شگرد خاص سارقان، تیم ویژه‌ای از ماموران، بررسی موضوع را در دست گرفته و پس از تحقیقات تکمیلی، موفق به شناسایی محل اختفای نوه پیرزن و همسرش در حوالی شهرک مشیریه شدند.

 رئیس کلانتری 169 مشیریه گفت: پس از شناسایی محل اختفای سارقان، ماموران این کلانتری وارد عمل شدند و نوه پیرزن و همسرش را دستگیر کردند.

 لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری هر دو متهم و انتقال آن‌ها به کلانتری، متهمان به سرقت اموال مسروقه از پیرزن سالخورده اعتراف کردند و انگیزه سرقت خود را اختلافات خانوادگی بر سر مسائل مرتبط با ارث و میراث عنوان کردند که در نهایت پرونده متهمان چیت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین