کد خبر: ۲۹۳۲۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

واکنش هواپيمايي ماهان به واژگونی اتوبوس مسافران

حسنی با بیان اینکه برخی از مسافران این پرواز هم با خودروهای دیگر عازم ساری شدند افزود: باتوجه به فرود هواپیما در فرودگاه مهراباد و کنسل اعلام شدن پرواز بعلت شرایط جوی فرودگاه ساری، شرکت هواپیمایی ماهان هیچ مسئولیتی در قبال مسافرانی که دچار سانحه شدند ندارد. شرکت هواپیمایی ماهان هیچ مسئولیتی در قبال مسافران حادثه دیده ندارد .
آفتاب‌‌نیوز : مهدی حسنی خلبان شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: هواپیمای شرکت ماهان که از مشهد عازم ساری بود بعلت خرابی هوا و نبود دید کافی در فرودگاه مقصد ، ساعت 1/30 دقیقه بامداد امروز مجبور به فرود در فرودگاه مهراباد شد.

وی گفت: برای تعدادی از مسافران که قصد عزیمت به ساری داشتند تقاضای اتوبوس از شرکت مسافربری سیر و سفر کردیم و این عده بوسیله اتوبوس عازم ساری شدند که متاسفانه در میانه راه اتوبوس دچار حادثه شد و تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.

حسنی با بیان اینکه برخی از مسافران این پرواز هم با خودروهای دیگر عازم ساری شدند افزود: باتوجه به فرود هواپیما در فرودگاه مهراباد و کنسل اعلام شدن پرواز بعلت شرایط جوی فرودگاه ساری، شرکت هواپیمایی ماهان هیچ مسئولیتی در قبال مسافرانی که دچار سانحه شدند ندارد.

رستمی مدیرکل فرودگاه مهراباد هم در این رابطه گفت: این هواپیما از برج مراقبت فرودگاه مهراباد درخواست فرود کرد که چون پرواز داخلی بود ما با تقاضای خلبان برای فرود موافقت کردیم ولی در ارتباط به اتفاقات بعدی اطلاع و مسئولیتی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حسين
|
Iraq
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
30
سلام

مي بينيد چه آدم هاي با احساس و عاطفي هستيم فقط مي خواهيم از خود رفع مسئوليت يا به عبارتي رفع خطر كنيم اصلا مهم نيست چند نفر از هموطنان عزيزمان را از دست داديم
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
1
28
ارواح پدرتون . هیچگونه مسوولیتی ندارید . من اگه جای بازماندگان بودم میدونستم با او شرکت چیکار کنم . متاسفم برای همتون .
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
سلام جالب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسافرهارو به کشتن دادن بعد میگن مسئولیت نداریم موقع خرید بلیت همه حق دارن از اون پول.
چرا به مسافرا گفتن پرواز با تاخیر بعد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغ ریشه همه چیزو خشک میکنه از من گفتن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین