کد خبر: ۲۹۳۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

زلاتان: بارسا قهرمان اروپا می شود

مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن می گوید بارسلونا این فصل کیفیت لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پی اس جی، عنوان کرد که زمان جدایی از بارسلونا، به ساندرو راسل گفته بوده که می خواهد به رقیب اصلی این تیم، یعنی رئال مادرید بپیوندد ولی راسل جلوی این انتقال را گرفت.

ایبراهیموویچ درباره بازی با بارسلونا گفت: باید واقع بین باشیم. بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از ما بهتر بود. آن ها شایسته صعود به مرحله بعد بودند. احتمالا بارسلونا امسال قهرمان اروپا می شود. غیر ممکن است که باشگاهی بتواند با یک پروژه کوتاه مدت قهرمان اروپا بشود. ما در سال های اخیر قدم های بزرگی برداشتیم و امسال توسط یک تیم عالی حذف شدیم. حقیقت این است که ما فعلا در حد قهرمانی در اروپا نیستیم.

او درباره درخواست برای پیوستن به رئال مادرید گفت: من به راسل گفتم که دوست دارم به رئال مادرید بپیوندم. وقتی او این حرف مرا شنید رنگش سفید شد. او به من گفت انتقالم به هر باشگاهی ممکن است به غیر از رئال مادرید. این انتقال ممکن نخواهد بود. به راسل گفتم شما از من سؤال می کنید که دوست دارم در چه تیمی بازی کنم؟ من هم می گویم فقط می خواهم به رئال مادرید منتقل شوم. رئال تنها تیمی است که در حال حاضر خودم را دوست دارم در پیراهنش ببینم. من مورینیو را دوست دارم، پس باید زنگ زده، این خبر را برای آن ها بازگو کنید.

به گزارش ایسنا،زلاتان از بازیکنانی است که زیاد باشگاه عوض کرده اما می‌توان گفت که بارسلونا تنها تیمی است که این مهاجم سوئدی نتوانسته در آن نمایش خوبی داشته باشد. زلاتان هر چند دل خوشی از بارسلونا ندارد اما نمی‌تواند روزهای خوش خود در این تیم را فراموش کند. او می‌گوید بارسلونا در دوران او بهترین تیم جهان بود: بارسلونایی که من در آن بازی می‌کردم بهترین تیم جهان بود و کسی در این هیچ شکی ندارد. روزهای خوبی در این تیم داشتم. دو گلی را که در دیدار برابر آرسنال به ثمر رساندم نمی‌توانم فراموش کنم. وقتی در آن دیدار دو بار گلزنی کردم احساس عجیبی به من دست داد. آن دیدار دیوانه‌کننده بود و اصلا نمی‌توانم آن را فراموش کنم.

او ادامه داد: "در 25 دقیقه نخست هوا بسیار گرم بود و به سختی می‌توانستم نفس بکشم و در زمین راه بروم. در نیمه دوم دو بار گلزنی کردم و بعد از آن آسیب دیدم و از بازی بیرون رفتم. همین باعث شد دو گل دریافت کنیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسد. دیدار برابر آرسنال از بازی‌هایی است که همواره دوست دارم آن را ببینم.

این ستاره سوئدی در پایان سخنان خود درباره دوران حضورش در میلان هم گفت: از نظر من سن سیرو بهترین ورزشگاه جهان است. خاطرات بسیار خوبی از آن ورزشگاه دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین