کد خبر: ۲۹۳۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

چه تیمی قهرمان می‌شود؟ بارسا، رئال، یووه یا بایرن

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعداز شهر جمعه برگزار می‌شود و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت تا راه برای فینال برلین نزدیک‌تر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، بایرن‌مونیخ و یوونتوس توانستند با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این مسابقات فردا جمعه 4 اردیبهشت راس ساعت 14:30 به وقت ایران در سوئیس برگزار می شود و تیم ها با رقبای خود آشنا می شوند. بازی های دور رفت این مرحله در روزهای 15 و 16 اردیبهشت و بازی های دور برگشت نیز در روزهای 22 و 23 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پس از مشخص شدن رقبا در مرحله نیمه نهایی، وضعیت برگزاری بازی دور رفت و برگشت نیز قرعه کشی می شود. در این مرحله نیز تیم‌ها می توانند با تیمی از کشور خودشان روبرو شوند و به همین خاطر می‌تواند شاهد یک ال کلاسیکو در این مرحله بود.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 16 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود.

این چهار تیم در کنار تیم های دیگر باید فکر سهمیه خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشند چرا که این لیگ از فصل آینده با تغییروتحولاتی در نحوه سیدبندی و گروه بندی مواجه خواهد شد. قوانین مربوط به سید بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تصویب یوفا تغییر کرد و قرار است از سال آینده اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، طبق قوانین قبلی، سید بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بر اساس عملکرد تیم ها در یک بازه پنج ساله در لیگ قهرمانان اروپا تعیین می شد. ولی طبق برنامه ریزی جدید ، تیم های صدرنشین لیگ 7 کشوری که بیترین امتیاز را از یوفا بگیرند در سید یک قرار خواهند گرفت و تیم بعدی نیز قهرمان دوره قبل خواهد بود.

به این ترتیب برای مقال از بین رئال مادرید یا بارسلونا در اسپانیا یک تیم در سید دو قرار خواهد گرفت مگر آنکه یکی از آنها قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در صورتی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در لیگ داخلی نیز قهرمان شود، هشتمین تیم سید یک را قهرمان کشور هشتم از نظر رده بندی یوفا تشکیل خواهد داد.

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی:

دروازه‌بان: یان اوبلاک (آتلتیکومادرید)

مدافعان: سرخیو راموس (رئال‌مادرید)، خاویر ماسکرانو (بارسلونا)، جورجو کیلینی (یوونتوس) و ژروم بوآتنگ (بایرن‌مونیخ)

هافبک‌ها: تیاگو آلکانتارا (بایرن‌مونیخ)، تونی کروس (رئال‌مادرید)، آرتورو ویدال (یوونتوس) و نیمار (بارسلونا)

مهاجمان: جکسون مارتینس (پورتو) و لوئیس سوآرس (بارسلونا)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
1
0
یوونتوس امشب سلطان فوتبال اروپا میشو د فورتزا یووه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین