کد خبر: ۲۹۳۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

ونگر: تسویه حساب شخصی با مورینیو ندارم/ متاسفم که فابرگاس را جذب نکردیم

سرمربی آرسنال در نشست خبری درباره دیدار حساس با چلسی در داربی لندن صحبت کرد و عنوان کرد دعوایی با مورینیو ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم آرسنال و چلسی یکشنبه در داربی حساس لندن له مصاف هم خواهند رفت. توپچی های لندن در این دیدار امیدوار هستند تا بتوانند 10 امتیاز اختلاف با چلسی را کاهش دهند و کورسویی برای ادامه لیگ برتر داشته باشد. تقابل این دو تیم، تقابل آرسن ونگر و ژوزه مورینیو است. از 12 باری که این دو مربی روبروی هم قرار گرفتند ونگر نتوانسته طعم پیروزی را برابر همتای پرتغالی خود تجربه کند. دعوای این دو مربی در بازی رفت بر حساسیت این بازی افزوده است. از طرفی حضور سسک فابرگاس در ترکیب چلسی نیز اهمیت این دیدار را افزایش داده است. هنوز معلوم نیست هواداران آرسنال در بازی یکشنبه شب از بازیکن سابق خود چطور پذیرایی خواهند کرد.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پیش از دیدار حساس برابر چلسی گفت:‌ انتظار نداشتم که در این مقطع از فصل با این سرعت در یک قدمی صدر جدول باشیم. البته فکر می کردم فصل طولانی باشد اما همان طور که دیدید همه در یک سطح هستند و دیگران نیز نتایج بدی داشتند که به ما اجازه داد به سرعت بازگردیم. اما تیم، ذهنیت و واکنش مثبتی نشان داد که به هیچ وجه نگران آن نبودم. اما فکر می کردم برخی تیم ها شروع فوق العاده ای داشته باشند. ما از غفلت سیتی استفاده کردیم و به این جایگاه رسیدیم ولی فکر نمی کنم از رتبه دوم بالاتر برویم.

ونگر ادامه داد: از نظر ریاضی ما هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم ولی واقعیت این است که قهرمانی در مشت چلسی است و آنها شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارند. چیزی که می‌توانیم انجام دهیم اسن است که به آنها نزدیک شویم و این فرصت را داریم که در بازی خانگی پیش رو اختلافمان را با آنها کاهش دهیم. ما در بازی های اخیر خودمان بسیار خوب اهر شدیم و توانستیم بازی های خوبی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برای اولین بار در خانه منچسترسیتی به برتری رسیدیم و با 2 گل این تیم را شکست دادیم. ممکت است چلسی در بازی یکشنبه دفاعی باشد یا هجومی. اصلا فرقی نمی کند باید برای هر تیمی که روبرویش قرار می گیریم نهایت آمادگی را داشته باشیم. آنها این فصل روی ضدحملات و ضربات شروع مجدد عملکرد خوبی داشتند و به همین خاطر باید این موضوع را خنثی کنیم.

او درباره تقابل با مورینیو و دعواهای اخیر خودشان گفت: به این موضوع اهمیت نمی دهم. فکر کنم کسانی که یکشنبه می خواهند این بازی را ببینند، دوست دارند تا یک بازی زیبا ببینند نه اینکه درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت شود. آرسنال و چلسی یک داربی بزرگ در انگلیس است و درباره تقابل دو مربی نیست بلکه درباره تقابل دو تیم است. ما در شرایط بسیار خوبی هستیم و می خواهیم هر طور شده است 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم. دعوایی با مورینیو ندارم و تنها روی تیم خودم تمرکز می کنم. این شما هستید که باید درباره مربیان نظر دهید.

به گزارش ایسنا، او درباره تقابل با ونگر گفت: همیشه گفته ام دوست دارم احترام بازیکنان سابق تیم نگه داشته شود. از هواداران تیم می خواهم به فابرگاس احترام بگذارند. او شایسته این احترام است و تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام داد. او بازیکن بسیار بزرگی است و این فصل در تمام بازی هایی که برای تیمش به میدان رفت این موضوع را در زمین مسابقه نشان داد. او در آرسنال هم بازیکن خوبی بود و همیشه عملکرد مثبتی در تیم داشت. افسوس می خورم که در تابستان او را به تیم بازنگرداندم. او دوست داشت از آرسنال برود و به همین خاطر بارسلونا را انتخاب کرد ولی در مقطع دوم می توانستیم او را به امارات بازگردانیم که این اتفاق رخ نداد.

او درباره چمبرلین مصدوم نیز گفت:‌ او از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و برای سه تا چهار هفته قادر به حضور در زمین مسابقه نیست. می دانم که اکسلید از این اتفاق بسیار ناامید شده زیرا که او در این فصل بیشتر از همیشه برای تیم به میدان رفته و نشان داده بود که چه بازیکن مهمی برای تیم است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین