کد خبر: ۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۶

درباره طراح جیمزباند

آفتاب‌‌نیوز : او خاطراتی که از جنگ داشت را در قالب رمانهای جاسوسی منتشر کرد که قهرمان آن، یک جاسوس انگلیسی بود که ماموریتهای غیر ممکنی را میپذیرد و با امکانات فراوانی که در اختیار دارد، همیشه از ماموریتهایش سربلند بیرون میآید. 

از داستانهای او فیلمهای بسیاری ساخته شد و بازیگران بسیار مشهوری مثل شان کانری، راج مور، تیموتی دالتون، جرج لازنبی و پیرس برازنان در آنها حاضر شدند. 

حتی همین حالا هم پس از این همه سال، باز قصههای جیمز باند برای سینمای موضوع جذابی است. اخیرا دانیل کریک به عنوان جیمز باند تازه انتخاب شد. حالا قرار است فیلمی ساخته شود براساس شخصیت ایان فلمینگ. فیلمنامه این کار را دیمین استیونس نوشته است. 

اسم این فیلم جالب "پروژه ایان فلمینگ" است. این فیلم را کمپانی برادران وارنر میسازد و کماکان دنبال کارگردانی است که برای ساختن این اثر مناسب باشد. پیش از این در یک سریال تلویزیونی به زندگی ایان فلمینگ پرداخته شده است. نام آن سریال "زندگی مخفی ایان فلمینگ" بود. 

ولین قصهای که ایان فلمینگ درباره جیمز باند ساخت "کازنیورویال" نام داشت با بازی شان کانری، اما اولین فیلمی که ساخته شده "دکتر نو" بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین