کد خبر: ۲۹۴۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

نشست سردارقاسم سلیمانی با فراکسیون رهروان ولایت در مجلس

کاظم جلالی از برگزاری نشست مشترک مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در تالار شهید مدرس با سردار سلیمانی با حضور رییس مجلس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : او در تشریح این نشست گفت: نشست امروز با حضور دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌چنین برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس برگزار شد که در ابتدای نشست رییس مجلس توضیحاتی درباره وضعیت کنونی کشور و شرایط منطقه‌یی ارائه کرد.

جلالی ادامه داد: در این نشست سردار سلیمانی تحلیل جامعی از اوضاع منطقه اعم از افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان ارائه کرد و وضعیت منطقه را برای نمایندگان تبیین کرد که به نظر من تحلیلی بسیار جالب و جامع بود و نمایندگان از اوضاع منطقه و مسائل کنونی منطقه کاملا آشنا شدند.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: بی‌تردید حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه به جهت مبارزه با گروه‌های تروریستی و افراطی است و در این راستا کشوری که صادقانه در جهت مبارزه با مقوله تروریسم حرکت کرد، جمهوری اسلامی ایران بود. از طرف دیگر وقتی می‌بینیم کسانی با عنوان پرطمطراق ائتلاف علیه داعش به میدان آمده‌اند، نتوانستند در این حوزه به کم‌ترین توفیقی دست یابند.

وی ادامه داد: امیدواریم این توان جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از ثبات و صلح در منطقه و هم‌چنین مبارزه با پدیده تروریسم و حمایت از مردم مظلوم منطقه انجام می‌دهد، بتواند در نهایت به یک نوع توازن و ثبات در منطقه تبدیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
درود بر سردار بزرگ ایرانی شما افتخار ایران و اسلام هستید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین