کد خبر: ۲۹۴۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

خریدار 300میلیاردی و ناشناس پرسپولیس با پراید آمده بود

در پایان جلسه دیروز هیات واگذاری یکی از متقاضیان خرید پرسپولیس که نامش در جلسه نیز مطرح شد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد با 300 میلیارد پول نقد برای خرید باشگاه پرسپولیس آمده است!
آفتاب‌‌نیوز :
این در حالی بود که تقاضای وی به دلیل عدم واریز وجه ای که برای شرکت در مزایده لازم بود، از مزایده کنار گذاشته شده بود. این فرد می‌ گفت 300 میلیارد تومان پول نقد دارد و آماده خرید پرسپولیس است اما رئیس سازمان خصوصی سازی به وی گفت در جلسه دیگری با او مذاکره خواهد کرد و امروز دیگر نمی‌ تواند در مزایده شرکت کند.

طبق قانون متقاضیان شرکت در مزایده در صورت عدم واریز مبلغ پایه صلاحیت حضور در مزایده را ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، در پی اصرار این فرد به حضور در مزایده، معاون وزیر اقتصاد به خبرنگاران گفت: مشکل این است که سپرده‌ای که برای خریدار پرسپولیس باید واریز می‌شد و تا به الان واریز نشده و اگر اثبات کنند که در موعد مقرر این کار را انجام داده‌اند به طور حتم برای این فرد نیز احقاق حق خواهد شد. ما آگهی زده بودیم و اجباری برای حضور در مزایده وجود نداشت اگر فردی به موقع پول خود را واریز کرده باشد حق آنهاست اما اگر معظمی‌نیا ثابت کند که پول خود را در موعد مقرر پرداخت کرده حق آنها را اعاده خواهیم کرد و به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: این فرد باید تا دیروز اقدام به واریز وجه می‌کرد و حتی اگر تا ساعت 2 دیروز این پول را به ما می‌داد هم مشکلی وجود نداشت. 

جالب اینکه این متقاضی در پاسخ به سوالی درباره دلیل حضور دیرهنگام خود در مزایده، در جمع خبرنگاران اعلام کرد از صبح دیروز دلارهای خود را به ریال تبدیل می‌کرده و آماده خرید پرسپولیس است. او که به حالت فرار از دست خبرنگاران ساختمان سازمان خصوصی سازی را ترک کرد، با خودروی پراید به محل مزایده آمده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
3
بابک زنجانی ورژن 94
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین