کد خبر: ۲۹۴۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

دعوای مرگبار دو جوان به خاطر یک مشت پول

فرمانده انتظامی آق‌قلا استان گلستان از دستگیری ضارب جوان آق‌قلایی در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علی امیریان فرمانده انتظامی آق‌قلا استان گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در پی تماس‌های مردمی، واحد گشت پلیس ۱۱۰ شهرستان به دلیل وقوع یک نزاع و درگیری منجر به جرح، به محل مورد نظر اعزام شد. 

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی ماموران، مشخص شد جوانی در درگیری با فردی دیگر، با شی تیزی مورد جراحت قرار گرفته و بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا با اشاره به متواری شدن ضارب پس از انجام عمل مجرمانه، تصریح کرد: بلافاصله تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد که در این بین در ساعت 00:40 دقیقه بامداد پنجم اردیبهشت‌ماه و ۷۰ دقیقه پس از وقوع حادثه، مجروح مورد نظر در بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد. 

سرهنگ امیریان اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از پلیس آگاهی شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار داد. 

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران موفق شدند محل زندگی متهم را شناسایی کنند که به دلیل متواری بودن متهم، ماموران موفق به دستگیری وی در محل سکونتش نشدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: در ‌‌‌نهایت ماموران دریافتند که متهم در منزل خواهرش مخفی شده است که با هماهنگی مقام قضایی، وی در یک عملیات پلیسی و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه، دستگیر شد. 

سرهنگ امیریان با اشاره به کشف آلت‌ قتاله (یک تیغه قیچی) در بازرسی از متهم، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد و انگیزه خود از درگیری و قتل این جوان را وجود اختلافات مالی عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا خاطر نشان کرد: پس از اعترافات متهم و تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سید مصطفی هادی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
مطالبی بسیار عالی ارایه میدهید خیلی دستتون درد نکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین