کد خبر: ۲۹۴۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

قلعه‌نویی: یک روز آشکار می شود چه دست هایی در کار بود!

قلعه‌نویی گفت: یک روز متوجه می‌ شوید که چه دست های پشت پرده ای تیمی که می‌ توانست قهرمان آسیا بشود را به این وضع انداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
قلعه‌نویی  سرمربی استقلال بعد از هفته ها انتظار برای پیروزی گفت: صبا تیم خوبی است اما فکر می‌ کنم ما در این بازی موقعیت های بیشتری داشتیم و مستحق پیروزی بودیم.باید گل های بیشتری می‌ زدیم.
 
وی ادامه داد:خوشحالم که بازیکن جوانی را به فوتبال ایران معرفی کردیم به اسم محسن کریمی. قبلا هم رمضانی را به عنوان یک بازیکن جوان استفاده کرده بودیم که البته او مصدوم شد. البته بازیکن جوان باید در شرایط آرامش به تیم اضافه شود.

وی  در مورد برخی شعار هواداران افزود:بنر می‌ آورند و علیه من شعار می‌ دهند اما بچه های استقلال اصل غیرت اند. مگر ما چقدر پول گرفته ایم؟ درباره بنرها این را هم بگویم که آنها و این شعارها خودجوش است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: روی یک صحنه بسیار حساس در دقیقه 92 یک خطا اتفاق افتاد که بر گشت همان توپ دروازه ما را با خطر مواجه کرد. البته شاید هم من اشتباه کنم. به هر حال تیم داوری کارش را خوب انجام داد.

وی ادامه داد:این دوبازی باقیمانده برای ما خیلی مهم است، ما برای هوادارانمان بازی می‌ کنیم و امیدوارم با استرس کمتری در این دو مسابقه به میدان برویم. این را به بازیکنانم گفته ام.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی با تاکید گفت:از اول فصل هیچ وقت تیم مان کامل نبوده یا مصدوم داشتیم یا بازیکنان ملی با کیفیت پایین تر به جمع ما اضافه شده اند. یک روز زمان خیلی چیزها به این مردم ثابت می‌ کند. یک روز متوجه می‌ شوید که چه دست های پشت پرده ای تیمی که می‌ توانست قهرمان آسیا بشود را به این وضع انداخت.
 
وی افزود: آنها با روح و روان بازیکنان ما بازی کردند و بالاخره یک روز این چیزها افشا می‌ شود. من در دوسال گذشته هرگز تیمم را کامل در اختیار نداشتم که بتوانم با بازیکنان کار کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
1
توهم را رها کن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین