کد خبر: ۲۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

تئاترهای اردیبهشتی در راهند

با فرارسیدن نیمه اردیبهشت‌ماه نمایش‌های جدیدی در سالن‌های تئاتر به روی صحنه می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز : اخیرا اجرای سه نمایش «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز، «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و «اپرای عروسکی سعدی» به کارگردانی بهروز غریب‌پور در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر ، فرهنگسرای نیاوران و تالار فردوسی آغاز شده و در یکی دو روز آینده اجرای آثار دیگری هم شروع می‌شوند.

بر این اساس نمایش کمدی «خانه کاغذی» از دوشنبه،‌ 14 اردیبهشت در تماشاخانه باران اجرا می‌شود.

این اثر کاری از مهدی برومند و نوشته حمیدرضا نعیمی است که خسرو شهراز، نسیم ادبی، نوشین تبریزی و محمد هادی عطایی در آن بازی می‌کنند.

نمایش 60 دقیقه‌ای «خانه کاغذی» تا 13 خردادماه هرشب ساعت 20:40 روی صحنه می‌رود.

از 15 اردیبهشت هم دو نمایش در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد شد.

«در سوگ کاظم اشتری» به کارگردانی سامان پورسلیمانی از ساعت 20:30 در این سالن اجرا خواهد شد که لیلا بوشهری، افسانه چهره آزاد، سمیرا حسینی، وحید نفر هم در آن بازی می‌کنند.

«توران» با بازی حسین امیدی، سجاد تابش، مهناز ذبیحی، حمیدرضا محمدی دیگر نمایش این سالن است که فریار حسینی از ساعت 19 آن را به صحنه می‌برد.

تماشاخانه باران با به پایان رسیدن یکی دیگر از اجراهایش از 15 اردیبهشت، نمایش «ولپن» نوشته بن جانسون و به کارگردانی مهدی کوشکی را در برنامه دارد.

«ولپن» از ساعت 19 با بازی سجاد باقری، ستاره پسیانی، حسین خدا رحمی، ماهان خورشیدی، امیرحسین طاهری، محمد طیب طاهر، صحرا فتحی، مصطفی کوشکی، مهدی کوشکی، مهدی گلزار، حوریه میرمحمدی، عرفان ناصری، مجید نوروزی، میثم نوروزی روی صحنه می‌رود.

همچنین این تماشاخانه از 16 اردیبهشت‌ماه هم با نمایش «خانه آقای کرمی» میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.

«خانه آقای کرمی» به کارگردانی امیر اخوین از ساعت 17 به مدت 60 دقیقه اجرا خواهد شد و بازیگران آن هم علیرضا استادی، سجاد افشاریان، سوگل خلیق، سجاد تابش، علی عباسی و تبسم هاشمی هستند.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه‌های از پیش اعلام شده،‌ از اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه نمایش‌های جدید دیگری به سالن‌های تئاتری خواهند آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین