کد خبر: ۲۹۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

وزیر دادگستری: به بازگشت «خاوری» خوشبین نیستم

وزیر دادگستری درباره بازگشت خاوری به ایران و محاکمه وی گفت: به بازگشت خاوری خوشبین نیستم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه‌ پنجمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی - هنری و حقوق مرتبط در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت حضور شما در مجلس برای پاسخ به نمایندگان چه بود، گفت: من خودم وظایفی دارم که مستقیماً باید نسبت به آن پاسخگو باشم.

وی اظهار کرد: مباحث مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی، حقوق کودک و مالکیت معنوی از جمله مسائلی است که پاسخگویی آنها به من باز می‌گردد، البته ما با مجلس تعامل داریم و هرجا نیاز به اطلاعات داشته باشند به آنها کمک می‌کنیم.

پورمحمدی تصریح کرد: سوال نمایندگان از من درباره تعزیرات، حقوق کودک و یکسری مسائل دیگر بود که قانع نشدند، البته نمایندگان تفسیر خاص خود را دارند.

وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به تغییر قاضی پرونده روسای سابق 3 بانک ملی، مسکن و صادرات، وضعیت این پرونده اکنون در چه مرحله‌ای است، گفت: قوه قضاییه و دولت تلاش می‌کنند تا این پرونده هرچه زودتر به نتیجه برسد و پیگیری شود و دادگاه هم علنی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، خبرنگار مذکور خطاب به وزیر دادگستری گفت که قاضی سراج پیش از این اعلام کرده بود خاوری را به ایران باز می‌گردانیم که پورمحمدی در پاسخ گفت: من به بازگشت خاوری خوشبین نیستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین