کد خبر: ۲۹۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

پیرلو: اگر قهرمان اروپا شویم از یوونتوس می‌روم

ستاره خط میانی یوونتوس از کارلو آنچلوتی به عنوان پدر خود نام برد و اعلام کرد در صورت قهرمانی با یوونتوس از این تیم جدا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 یوونتوس و رئال‌مادرید فرداشب در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین برابر هم به میدان خواهند رفت.

آندره‌آ پیرلو، هافبک یوونتوس پیش از این دیدار حساس گفت: شانس دو تیم پنجاه - پنجاه است. حتما شایستگی داشته‌ایم که به نیمه نهایی رسیدیم. با روحیه و جنگندگی خود به این مرحله رسیده‌ایم نه با ترس. می‌خواهیم بازی برابری را با رئال مادرید ارائه دهیم. واقعا میل و علاقه زیادی به حضور در چنین مسابقاتی وجود دارد. قبل از بازی شرایط احساسی خواهد بود ولی وقتی شما دقایقی در زمین قرار می‌گیرید، همه چیز از بین می‌رود. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار دارند ولی ما می‌دانیم که توانایی مقابله با آنها را داریم. آتلتیکو فصل گذشته در یک قدمی پیروزی مقابل رئال مادرید قرار گرفت. ما می‌توانیم این کار را تکرار کنیم و حتی به این فکر کنیم که لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. اگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم، شاید از ایتالیا خارج شوم و به فوتبالم در بیرون از ایتالیا ادامه دهم. فتح لیگ قهرمانان پایان بخش دوران حضورم در یووه خواهد بود.

کارلو آنچلوتی و آندره‌آ پیرلو رابطه خیلی خوبی با هم دارند. هفته گذشته سرمربی رئال مادرید از پیرلو به عنوان بهترین بازیکن ایتالیا نام برد. اکنون این ستاره پا به سن گذاشته درباره سرمربی رئال مادرید گفت: آنچلوتی برای من مثل یک پدر است. ما سال های زیادی را با یکدیگر گذراندیم. او تغییرات زیادی در نقش بازی من ایجاد کرد و پیروزی‌های زیاد و لحظات خوب بسیاری را با هم پشت سر گذاشتیم. او همیشه برای من شخص مهمی است. چالش مقابل رئال مادرید هیجان‌انگیز خواهد بود؛ چالشی پر از خاطرات خوب ولی بسیار سخت. سرنوشت این بازی در 180 دقیقه تعیین می‌شود و بازی فردا در تورین بسیار حیاتی خواهد بود. ما باید سعی کنیم تمرکزمان را از دست ندهیم. بازیکنان باهوشی در ترکیب خود داریم و اطمینان دارم که می‌توانیم کاری را که در توانمان است، انجام دهیم. ما باید کمی مراقب باشیم ولی در عین حال شجاعانه بازی کنیم. چیزی برای باختن نداریم و رویایی داریم که می‌خواهیم محقق شود.

به گزارش ایسنا،این بازیکن در پایان درباره تفاوت‌های آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری گفت: کونته ایده‌های خاص خود را داشت. به هیچ عنوان از جدایی او خوشحال نشدیم ولی ما با زیر نظر الگری دوباره ثابت کردیم که تیم یکدستی هستیم و اکنون امید داریم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. وقتی فصل با تغییر مربی آغاز شد، همه دانستیم که باید چیز اضافه‌ای در اختیار تیم بگذاریم. ما در حالی که تمرینات پیش فصل را آغاز می‌کردیم با تغییر مربی مواجه شدیم و این کمی مشکلات برای ما به همراه داشت. آلگری هم راه کونته را ادامه داده و مربی خوبی است. میلان را به این خاطر ترک کردم که احساس کردم دورانم آنجا تمام شده است. هر وقت در میلان در دسترس بودم، برای آلگری بازی کردم. هیچ مشکلی با حضور او در یوونتوس نداشته‌ایم و همه چیز اینجا خوب پیش می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین