کد خبر: ۲۹۵۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

مارادونا از شیخ امارات پول می‌گیرد و علیه بلاتر فریاد می‌زند

دیه گو مارادونا بار دیگر حمله تندی داشت به سپ بلاتر.
آفتاب‌‌نیوز :
دیه گو مارادونا ستاره آرژانتینی در جدیدترین اظهار نظرش گفت باید به امپراطوری بی مصرف بلاتر در فوتبال دنیا پایان داده شود. او سالهاست که رابطه خوبی با این پیرمرد سوئیسی ندارد و مثل خیلی دیگر از بزرگان فوتبال این دیپلمات زیرک را غاصب فوتبال می داند. دیه گو هنوز داغ مثبت اعلام شدن دوپینگش در جام جهانی 94 آمریکاست. اتفاقی که فوتبال او را نابود کرد و همان زمان شورید و گفت: «هاوه لانژ و بلاتر (دبیرکل و فت فیفا) علیه من توطئه کرده اند.» 

اگرچه آن زمان دیه گو به دلیل مصرف کوکائین دو سال از فوتبال محروم شد و بعدها چند بار برای ترک اعتیادش در هاوانا بستری شد. این ستاره اما این روزها قراردادی با اماراتی ها دارد. او در این چند سال به عنوان سفیر ورزش این کشور توانسته به درآمد کلانی دست پیدا کند. او این روزها که زمان انتخابات فیفا رسیده است پشت نایب رئیس اردنی ایستاده و از او حمایت می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرنس علی که مرد شماره 2 اردن است اما در آسیا به دلیل بستن شیخ احمد کویتی با سپ بلاتر بیشتر از 6 حامی در آسیا ندارد. حامیانی چون امارات که متحد اردن در فوتبال آسیاست ، فلسطین، عراق و یکی دو کشور عربی دیگر . مارادونا که دلارهای زیادی از امارات می گیرد حالا بی دلیل نیست که مواضع انتقادی اش از بلاتر را با حمایت از شاهزاده اردنی گره زده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین