کد خبر: ۲۹۶۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

پشیمانی قاتل در دادگاه جنایی

پسر جوانی که زن همسایه را در جریان سرقتی کشته بود در صحن دادگاه جنایی ابراز پشیمانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایران، خردادماه سال گذشته زن 61 ساله‌ای در خانه‌اش واقع در پیشوای ورامین به قتل رسید.

با تحقیقات قضایی و پلیسی مشخص شد که پسر همسایه به نام «یاسین» روز حادثه از خانه قربانی خارج شده است.همین سرنخ کافی بود تا وی پس از بازداشت پرده از جنایت بردارد.

جوان 23 ساله گفت: روز حادثه با دوستانم بزم مستانه داشتیم وقتی به خانه‌مان رفتم، دیدم که «سکینه» خانم همسایه‌مان میهمان دارد و با آنها از خانه خارج شد. از آنجا که حالت عادی‌ای نداشتم همان لحظه به فکر سرقت از خانه وی افتادم و از دیوار حیاط‌مان وارد خانه‌اش شدم ناگهان دیدم تلویزیون خانه‌اش روشن است. همزمان سکینه خودش نیز وارد خانه شد که با دیدن من سر و صدا راه انداخت. ابتدا او را به سمت زمین هل دادم سپس چاقویم را زیر گردنش گرفتم، تهدید کردم که هر چه پول دارد در اختیارم بگذارد. پول‌ها و  طلاهایش را گرفتم و چند ضربه دیگر به او زدم. از آنجا که لباس‌هایم خون‌آلود بود با دوستم تماس گرفتم که لباسی برایم بیاورد. وقتی دوستم آمد لباس‌هایم را عوض کردم و از خانه زن همسایه بیرون آمدم. هیچ وقت تصور نمی‌کردم که همسایه‌مان در خانه باشد انگیزه من فقط سرقت از خانه‌اش بود.

بنابر این گزارش، صبح دیروز این دزد جنایتکار در برابر قاضی باقری و چهار قاضی مستشار در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد و با ابراز پشیمانی خواستار بخشش و عفو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
0
بخشش لازم نیست اعدامش نمایید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین