کد خبر: ۲۹۶۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

دستگیری کارمند اخراجی درکرمانشاه قبل از اجرایی کردن نقشه آدم ربایی

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری کارمند اخراجی یکی از ادارات استان خبر داد که با مزاحمت تلفنی تهدید به آدم ربایی کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا مرزبانی روز یکشنبه اظهار کرد: با اخذ یک فقره پرونده از طریق کلانتری 12 به دادخواهی کارمند یکی از ادارات استان مبنی بر اینکه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون شخصی از طریق پیامک تلفنی با عناوین مختلف خود و خانواده ام را تهدید به قتل می کند پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شخص مزاحم به شاکی گفته بود فرزند شما را می ربایم و به همین دلیل شاکی تقاضای رسیدگی به موضوع را داشت.

مرزبانی افزود: پس از این شکایت، در خصوص شناسایی مالک خط از مخابرات استعلام شد که پاسخ رسیده حاکی از آن بود که خط دارای مالک شخصی نمی باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی تماس های گرفته شده و اخذ پرینت استفاده کننده شخص مزاحم شناسایی شد و در اجرای دستور مقام قضایی در یکی از محله های شهر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی یادآور شد: متهم در تحقیقات و بازجویی ها منکر هرگونه تهدید تلفنی بود اما پس از ارائه دلایل و مدارک مستند، به بزه انتسابی اقرار و اعلام کرد که قبلا کارمند یکی از ادارات بوده و به دلیل فساد مالی توسط کمیسیون بدوی به ریاست فرد شاکی اخراج شده است.

به گزارش ایرنا، مرزبانی در پایان گفت: متهم به دلیل حس انتقام جویی اقدام به شناسایی محل سکونت و خطوط تلفنی شاکی و همسرش کرده است و در نظر داشته با ربودن فرزند شاکی نقشه شوم خود را عملیاتی کند که قبل از اجرا توسط اداره مبارزه با جرائم جنایی دستگیر و روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین