پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۲۹۶۵۶۸
۲۲:۵۷
۱۳۹۴/۰۲/۲۱

مدال طلای پرتابگر دیسک ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

در روز پایانی مسابقه‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا پرتابگر دیسک ایران مدال طلای این ماده را به دست آورد.
۲۲:۵۷
۱۳۹۴/۰۲/۲۱
به گزارش آفتاب نیوز،
در چهارمین و آخرین روز مسابقه‌های نوجوانان قهرمانی آسیا اولین مدال پسران و دومین مدال کاروان ایران به دست آمد.

سجاد زارع در ماده پرتاب دیسک با پرتابی معادل 53 مترو 28 سانتی متر اول شد و مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورد.

محمد منصوری دیگر پرتابگر دیسک ایران نیز نتوانست به مدال برسد.

کاروان 9 نفره دوومیدانی ایران پیش از این در قسمت دختران توسط امینه کشیری مدال برنز پرتاب چکش را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران با ترکیب حامد صلاحی (پرتاب چکش) ، محمود منصوری (برتاب دیسک) ، اسماعیل قادری (2هزارمتر با مانع) ، محمد باقری (2 هزار متر با مانع ، دوی 1500 متر)، پوریا صفری (پرتاب وزنه)، سجاد زارع (پرتاب دیسک)، اسماعیل رومی (پرتاب وزنه)، محمد فریدی (400 متر) هشت نوجوان پسر به اتفاق امینه کشیری (پرتاب چکش) با همراهی علی ایرجی، حکمعلی کاظمی و لیلا کارکن در این رقابت‌ها شرکت کرد.

به گزارش ایسنا ، اولین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا از 18 اردیبهشت در دوحه قطر آغاز شد و امروز به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha