کد خبر: ۲۹۶۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

جزئیات عمل جراحی ناگهانی دکتر صالحی

دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز دوشنبه 21 اردیبهشت به دنبال یک روز پرکار دچار عارضه جسمانی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال و پس از معاینه و تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : بهروز کمالوندی ، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در همین ارتباط به خبرنگار ایسنا گفت: دکتر صالحی عصر امروز در اثر مشکلی در روده خود به پزشک مراجعه کردند که تحت کلونوسکوپی قرار گرفتند که در حین انجام این عمل دچار پاره‌گی در روده خود شدند که به تشخیص پزشک سریعا تحت عمل جراحی باز قرار گرفتند.

وی گفت: اکنون ( نیمه شب دوشنبه) عمل جراحی ایشان به پایان رسیده و قرار است به بخش ریکاوری منتقل شوند.

کمالوندی به نقل پزشک معالج دکتر صالحی از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی وی خبر داد و گفت: عمل به موقع انجام شده و درمجموع خطری متوجه ایشان نیست.

به درباره بیماری دکتر صالحی چنین توضیخ داد:او برای درمان پولیپ روده اقدام کرده بود و وقتی می‌خواستند پولیپ روده رو بردارند، روده بزرگ درجریان کلونوسکوپی دچار پاره‌گی شد که نهایت پزشکان مجبور به عمل جراحی باز شدند که در اثر آن بخشی از روده بزرگ برداشته شد.

پولیپ روده بزرگ، توده‌ای است در روده بزرگ یا راست روده، که منشا آن پوشش داخلی روده بزرگ است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین از حضور حسین فریدون ، دستیار ویژه رئیس جمهور و سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان در بیمارستان محل بستری دکتر صالحی خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین