کد خبر: ۲۹۶۶۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

درمان لاغری صورت با گل رس

یکی از قدیمی ترین ماسک هایی که مردمان سرزمین های مختلف برای جوان سازی پوست صورت استفاده می کردند، ماسک گل رس بود.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر شهرزاد محمدیان، متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: یکی از مشکلاتی که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند لاغری صورت است در طب مدرن با تزریق ژل و بوتاکس می‌توان صورت را زیبا ساخت. قبل از امتحان این روش‌ها سعی کنید از نسخه‌های طبیعی استفاده کنید.

وی افزود: یکی از قدیمی ترین ماسک‌هایی که مردمان سرزمین‌هایی چون هند، مصر و چین برای جوان سازی پوست صورت استفاده می‌کردند، ماسک گل رس بود.

دکتر محمدیان تصریح کرد: در طب سنتی ما نیز نسخه‌هایی متفاوت از گل رس وجود دارد. اکثر این گونه نسخه‌ها جنبه‌ درمانی دارند.

وی در رابطه با مواد تشکیل دهنده ماسک گل رس گفت: ماسک گل رس از خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی تشکیل شده است. اگر فردی دارای پوست حساس و نازک باشد با گذاشتن این ماسک بر روی صورت، باعث تقویت عضلات صورت خود می‌شود.

دکتر محمدیان همچنین خاطر نشان کرد: این ماسک شل شدگی و افتادگی‌های پوست را نیز از بین می‌برد که در نتیجه صورت پرتر به نظر می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در انتها توصیه کرد: اگر می‌خواهید این ماسک را خودتان تهیه کنید بهتر است یک قاشق غذا خوری گل رس نرم شده را به همراه یک قاشق مرباخوری ترکیب کنید سپس آن را به صورت خمیری درست کنید. این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید و سپس آن را با آب خنک بشویید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
3
بايك قاشق مرباخوري چي تركيب كنيم؟؟؟
پاسخ ها
محمد مشهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
گلاب دوآتيشه قمصر كاشان اصل چيني!
حنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
خاک رس یا گل رس؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین