کد خبر: ۲۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

ماجرای پرواز پرحاشیه بسکتبالیست‌های مهرام

کادر پروازی هواپیمای تهران - ماهشهر به بازیکنان مهرام اجازه سوار شدن ندادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در شرایطی که تیم بسکتبال مهرام فردا باید به مصاف پتروشیمی برود، پرواز تهران ماهشهر این تیم پس از چهار ساعت تاخیر هنوز به سمت جنوب ایران حرکت نکرده است. نکته جالب توجه اینجاست که در کنار نقص فنی پرواز کادر پروازی هواپیمایی زاگرس از مسئولان مهرام خواسته‌اند تا در این پرواز حضور نداشته باشند.

حمیدرضا صمدزاده سرپرست باشگاه مهرام درباره این اتفاق گفت: ما همچنان در شوک هستیم. ساعت دو به سمت ماهشهر پرواز داشتیم که تا ساعت چهار تاخیر داشت. پس از آن یکی از مسئولانی که گیت پروازی را باز می‌کند به سمت من آمد و گفت ترمزهای هواپیما ایراد و مشکلی دارد و خلبان گفته به این دلیل که تعداد مهرامی‌ها زیاد است نمی‌توانیم آنها را سوار کنیم. مگر می‌شود هواپیمایی که نقص فنی دارد چه بدون ما چه با ما پرواز کند؟ من پرسیدم چطور تصمیم گرفته‌اید که بقیه مسافران وارد هواپیما شوند و فقط مهرامی‌ها در تهران بمانند. که آنها گفتند با این تصمیم هواپیما سبک‌تر می‌شود و دیگر مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما این موضوع را قبول نکردیم اگر نقص فنی وجود دارد برای همه است. پس از دقایقی بحث و جدل به این نتیجه رسیدند که ما سوار هواپیما شویم، اما ساک‌هایمان با هواپیمایی دیگر به اهواز برود که به دلیل در پیش بودن بازی و تمرین ما این مساله را قبول نکردیم. پس از آن به ما گفتند هفت هشت، نفر سوار شوند و بقیه با پرواز دیگری بیایند. که ما این موضوع را نیز قبول نکردیم. سوال ما اینجاست که چطور هواپیما برای ما نقص فنی دارد و برای مسافران دیگر مشکلی ایجاد نمی‌شود؟ مگر خون ما رنگین‌تر از سایر مسافران است که می‌خواهند ما سوار هواپیمای مشکل دار نشویم و دیگران با همین هواپیما پرواز کنند؟

سرپرست مهرام افزود: پس از این بحث‌ها به طور کلی اعلام کردند که هواپیمایی در باند فرودگاه ماهشهر مانده و پرواز ما اگر به این شهر برسد، نمی‌تواند فرود بیاید. خب این بهانه کمی منطقی به نظر می‌رسد اما سبک‌کردن هواپیما با سوار نکردن بازیکنان مهرام برای ما جای سوال دارد. خدا را شکر آقای آبکاریان و واحدپور در فرودگاه هستند و از نزدیک این موضوع را دیده‌اند. هنوز خبری از پرواز نشده و تنها شنیده‌ایم شاید این هواپیما ساعت ده شب به سمت ماهشهر حرکت کند.

به گزارش ایسنا،صمدزاده در اپاسخ به این سوال که آیا در صورت لغو پرواز مسابقه مهرام و پتروشیمی نیز لغو می‌شود، گفت: ما با آقای واحدپور صحبت کردیم و او نیز از نزدیک وضعیت را دیده است. حالا باید در این باره با فدراسیون صحبت کنیم. ما می‌دانیم هواپیمایی زاگرس و نفت برای خود دوستان ما در باشگاه پتروشیمی است. من نمی‌خواهم ذهنیت منفی داشته باشم. به مدیران پتروشیمی نیز اعتماد کامل دارم، اما بدون ذهنیت منفی هم که باشیم و به بهانه‌های امروز توجه کنیم، شک ایجاد می‌شود. یک بازی این قدر اهمیت ندارد که پرواز لغو شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین