کد خبر: ۲۹۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

فابرگاس: ترک کردن مادرید برای کاسیاس سخت است

هافبک چلسی تاکید کرد اینکه دروازه‌بان رئال مادرید در پایان فصل این تیم را ترک کند برایش خیلی سخت است.
آفتاب‌‌نیوز :
ایکر کاسیاس که سه بار به همراه رئال مادرید عنوان قهرمانی در اروپا را کسب کرده است، در سال های اخیر نمایش درخور توجهی در این تیم نداشته است و از سال گذشته مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته است. انتقادهایی که ممکن است در پایان فصل جاری به جدا شدن او از رئال منجر شود.

سسک فابرگاس که به همراه کاسیاس در تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند، به دفاع از هم تیمی‌اش پرداخت و اعلام کرد این دروازه بان 33 ساله اگر مادرید را ترک کند، بدون شک در تیم های دیگر دچار مشکل خواهد شد.

فابرگاس در این زمینه گفت: بارها از ایکر دفاع کرده‌ام. برای او خیلی ناراحتم. اگر در شرایط او قرار داشتم، بدون هیچ تردیدی تصمیم نهایی ام را می گرفتم. او یک کاپیتان بزرگ، یک انسان عالی، دوست خوب و دروازه بانی فوق العاده است. دیگر هیچ چیزی نمی توانم بگویم. فقط به این نگاه کنید که او چه کارهایی برای رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا انجام داده است. او در شهر مادرید یک اسطوره است. او همیشه در این شهر بوده و ترک کردن این شهر و باشگاه رئال مادرید برایش سخت است. وقتی من جوان تر بودم، از اسپانیا به انگلیس آمدم اما شرایط در آن زمان فرق می کرد.

به گزارش ایسنا، فابرگاس افزود: بارسلونا و رئال مادرید بزرگترین باشگاه ها در دنیای فوتبال هستند. رفتن به تیم های دیگر و بازی کردن در لیگ های دیگر شرایط کاملا متفاوتی را برای یک بازیکن رقم می زند. زمان‌هایی در زندگی وجود دارد که تغییر برای یک شخص خوب است و برای شخص دیگر این طور نیست. امیدوارم ایکر بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین