کد خبر: ۲۹۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

کمیته انقلابی انصارالله یمن قطعنامه مهمی صادر کرد

کمیته عالی انقلابی جنبش انصار الله یمن در جلسه ای با حضور مسئولان وزارتخانه ها در مقر نخست وزیری یمن، تصمیمات مهمی برای مرحله کنونی وبعدی گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در این نشست « محمد علی الحوثی» رئیس کمیته انقلابی عالی جنبش انصار الله با اشاره به تجاوز وحشیانه عربستان وآمریکا به زیرساخت ها وکشته شدن هزاران یمنی از جمله زنان وکودکان، گفت: متجاوزان حتی آثار باستانی یمن ،ضریح ها، مساجد ، نیروگاهها ومراکز ملی را هم هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش رئیس کمیته انقلابی انصار الله ضمن تقدیر از نقش ملی مسئولان دولتی تاکید کرد که مقاومت آنها در کنار مردم یمن موجب شکست توطئه های دشمنان متجاوز شده و تلاش آنها را برای انجام مسئولیت ها وفراهم کردن نیازها ی اساسی دو چندان کرده است .

اعضای کمیته انقلابی با اشاره به آسیب های وارده به کار دولت بر اثر تجاوز عربستان ومحاصره کامل یمن چه از نظر تخریب زیر ساخت های ملی یا محاصره بنادر و فرودگاهها جهت ممانعت از ورود کالاهای اساسی مردم یمن تاکید کردند:اقدامات بشردوستانه باید محور فعالیت همه وزارتخانه ها به طور کلی ووزارتخانه های خدمت رسانی به طور ویژه طی چند روز آتش بس باشد.

شرکت کنندگان در جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای آغاز خدمت رسانی به شهروندان یمنی به عنوان اولویت اصلی فعالیت ها، تجاوز وحشیانه عربستان به زیر ساخت های کشور یمن که هیچ نتیجه مثبتی هم تاکنون نداشته را محکوم کردند.

آنها افزودند: تجاوز وحشیانه عربستان به یمن، نشان دهنده توطئه بزرگ علیه مردم این کشور است که کینه آل سعود نسبت به مردم یمن را ثابت کرد.

شرکت کنندگان در جلسه ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن، بر مجازات مزدوران داخلی و خارجی که با متجاوزان عربستانی همکاری می کنند تاکید کردند.

در این جلسه بر نظافت همه شهرها واستان های آسیب دیده با توجه به فراهم شدن ماده دیزل تاکید شد.

«صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی انصار الله با تاکید بر تلاش همگانی برای خدمات رسانی گفت: این مسئولیت بسیار مهمی بر دوش همه وزاتخانه هاست که باید بدون سستی وضعف آن را انجام دهند.

وی با تقدیر از ثبات و ایستادگی مسئولان یمنی در انجام مسئولیت خود هنگام تجاوز عربستان به یمن ، این امر را نشان دهنده وفاداری آنها به کشور ومردم دانست .

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین