کد خبر: ۲۹۷۴۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

قلعه‌نویی: بیک‌زاده حاضر نشد بازی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هاشم بیک‌زاده به درخواست وی برای حضور در میدان توجه نکرد، گفت: من در طول بازی چندین بار از بیک زاده خواستم به داخل زمین برود که گفت شرایط بازی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : امیر قلعه‌نویی در خصوص مشکلات این تیم در فصلی که به پایان رسید، گفت: در این فصل مشکلات عدیده‌ای داشتیم. به خصوص در نیم فصل لیست خریدی را در اختیار هیات مدیره قرار دادم که متاسفانه برخی از آن نفراتی که می‌خواستیم بخاطر بی پولی جذب نشدند. بابک حاتمی، محسن مسلمان و کاوه رضایی از جمله نفرات مورد نظر من بودند که نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: من در مورد محسن مسلمان با آقای توفیقی صحبت کرده بودم که این بازیکن می‌تواند وابستگی ما را به کرار جاسم کمتر کرده و فشار از روی دوش کرار برداشته خواهد شد. با این حال این کار صورت نگرفت. البته ما بازیکنان جوانی را به تیم تزریق کردیم که آینده استقلال از آن این جوان‌ها است.

سرمربی تیم استقلال با انتقاد دوباره از بازیکنان ملی‌پوش این تیم گفت: بازیکنان ملی ما کیفیت لازم را ندارند. آقای بیک‌زاده سه روز تمرین نکرد و گفت مریض هستم. دیروز من در حین بازی به هاشم گفتم خودت را گرم کن که جواب داد من نمی‌توانم بازی کنم. البته او آسیب دیده نبود و گفت که مریض هستم. من قبل از بازی به دکتر تیم گفتم که اگر حالش خوب نیست با ما نیاید که خود بیک‌زاده تاکید کرد می‌خواهم کنار تیم باشم. البته اگر او نمی‌آمد ما ۱۸ نفره هم نمی شدیم چون که میلاد نوری هم مشکل داشت.

قلعه‌نویی ادامه داد: من در نیم فصل مشکل تیم را متوجه شدم و به آقایان هم گفتم. وقتی هشت ماه بودجه به تیم تزریقی نمی‌شود آنوقت از نظر انگیزشی نمی‌توان کاری کرد. من یکسری از مسایل را اول فصل گفتم که اگر آقای افشارزاده بخواهد می‌توانم بقیه را هم مطرح کنم چرا که این مسایل درون خانوادگی است و بهتر است به بیرون درز نکند.

وی در گفتگوی خود با رادیو ورزش با انتقاد دوباره از داور دربی تاکید کرد: پنالتی روی امید ابراهیمی باید گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس فقط یک موقعیت ۳۰ درصدی داشت که آن را گل نکرد. ولی ما هفت، هشت موقعیت گل را از دست دادیم. به هنگام گل پرسپولیس هم برزای باید علیپور را مهار می‌کرد چرا که یار مستقیم او بود ولی بهرحال او جوان است و بازی کردن جوان هزینه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
مهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
4
29
آقاى محترم فرافكنى بسه ، هميشه جمله اول شما اينه كه مسئوليت باخت با منه اما بعد تمام عالم و آدم مقصر باخت شما هستن مثل كيروش ، داور ، بى پولى ، بازيكنان ملى پوش ، زمين ، زمان....
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
2
این آقای باصطلاح سرمربی فکر میکنه غیر از خودش هیچکس بازی را ندیده ؟!
یا شاید در مورد یک بازی دیگه داره نظر میده ؟!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
3
اولا آقای قلعه نوعی هاشم بیک زاده هیچ وقت در دوران بازیش مهره سرنوشت سازی نه برای استقلال ونه برای تیم ملی نبوده اگر هم بازی میکرد نتیجه استقلال را تغییر نمی داد من فقط در عجبم چرا کی روش او را به تیم ملی دعوت میکند هر کدام از بازیکنان دفع تمهای دیگری را انتخاب میکرد بهتر از بیگ زاده عمل خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
4
از کدوم هفت،هشت موقعیت حرف میزنی مرد حسابی؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین