کد خبر: ۲۹۷۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

استانداری فارس: تغییر فرماندار جهرم هیچ ارتباطی با حادثه علی مطهری ندارد

وی «حجت الله رضایی» را یک نیروی همراه با دولت خواند و تاکید کرد با توجه به توانمندی رضایی از وی در مناصب دیگر استفاده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : مشاور عالی استاندار فارس گفت: تغییر سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم هیچگونه ارتباطی با حادثه علی مطهری در شیراز ندارد.

به گزارش ایلنا، سید محمود موسوی که بعد ازظهر امروز در حاشیه جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، تلویحا به شایعه فشار دلواپسان برای تغییر فرماندار جهرم اشاره کرد و افزود: مجموعه استانداری و شخص استاندار تحت هیچ شرایطی در چنین مواردی به نظارت و نگاه‌های جناحی و سیاسی توجه ندارند بلکه تنها منافع مردم و خطوطی که توسط دولت ترسیم می‌شود را مد نظر قرار می‌دهند.

وی به انتشار برخی اخبار در برخی رسانه‌ها در خصوص این تغییر و جابجایی اشاره کرد و افزود: اینگونه خبر تنها به منظور تخریب دولت منعکس می‌شود.

مشاور عالی استاندار فارس فارس علت جابجایی در فرمانداری جهرم در یک سال گذشته را پایان یافتن زمان ماموریت فرماندار اسبق این شهرستان شهرستان عنوان کرد و افزود: در آن مقطع با تصمیم استاندار فارس «رضایی» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد و طی مدت حدود ۱۰ ماه گذشته نیز مشغول به کار بوده است.

موسوی ادامه داد: درخواست مردم شهرستان جهرم طی چند سال گذشته حضور یک فرماندار بومی در این منطقه بوده که استانداری فارس پس از بررسی گزینه‌های مختلف یکی از مدیران کل استانداری که بومی شهرستان جهرم و سابقا شهردار جهرم بوده است برای این پست به وزارت کشور پیشنهاد داد.

مشاور عالی استاندار فارس یادآور شد: حکم «صحراییان» به عنوان فرماندار ویژه شهرستان جهرم توسط وزیر کشور صادر شده و شایعات موجود در سایت‌ها در خصوص مخالفت وزیر در این راستا بی‌اساس است.

وی «حجت الله رضایی» را یک نیروی همراه با دولت خواند و تاکید کرد با توجه به توانمندی رضایی از وی در مناصب دیگر استفاده خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این سئوال که پس از حادثه مربوط به علی مطهری، «رضایی» باعث ملاقات و دلجویی استاندار از علی مطهری شد، گفت: «رضایی» تنها به عنوان یک همراه استاندار را در این دیدار همراهی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
0
مطمینا" ماه پشت ابر نخواهد ماند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین