کد خبر: ۲۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

مدیر روابط عمومی تراکتوری‌سازی: داور این بازی را مدیریت نکرد

کاظم شهریاری، مدیر روابط عمومی تراکتورسازی تبریز عدم مدیریت داور را یکی از عوامل حواشی بازی دوتیم تراکتورسازی و نفت تهران معرفی کرد و گفت: نمی توانیم بگوییم چون تراکتورسازی تبریز یکی از این تیم ها بوده این اتفاق رخ داده است بلکه این حواشی برای تیم فوتبال هر شهری می تواند رخ دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز معتقدند"اخراج نا به هنگام  تیموریان از بازی و اعلام خبردروغ  تساوی تیم سپاهان سبب شد در حالی که تیم تراکتوری سازی تبریز با دو گل برنده جام قهرمانی لیگ بود با جام خداحافظی کند."

به گزارش آفتاب،کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی تراکتور سازی تبریز درباره انتظارات این تیم از مسئولان گفت: «من خیلی خوشحالم که رئیس‌جمهور دستور پیگیری ورسیدگی به این ماجرا را داده‌اند که این نشانه عنایت و توجه ایشان است. گاهی می‌شنویم که چون آذربایجان بود این اتفاق رخ داده در حالی که این حواشی برای هر تیمی ممکن است رخ دهد بنابراین بهتر است ماجرا را واقع‌بینانه بررسی کنیم.»

وی عدم مدیریت بازی توسط داور را یکی از دلایل حوادث اخیر دانسته وگفت‌: «ما اصلا به داور تهمت نمی‌زنیم که این اتفاقات پیش‌بینی‌شده بوده است ما خواهان بررسی کارشناسان مربوطه هستیم. بسیاری از کارشناسان در بازی ایران و عراق داور استرالیایی را به عدم مدیریت بازی محکوم می‌کردند‌. حالا ما از همین کارشناسان سوال داریم که آیا کارت زرد به تیموریان درست بود‌؟ آیا شادی کردن چند ثانیه جز زمان بازی نبود‌؟ من از تمامی کارشناسان و مسئولان محترم‌ ورزش فوتبال می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند زیرا گاهی اشتباهات مدیریتی سبب می‌شود تمامی زحمات که یک سال برای برپایی لیگ فوتبال کشیده شود هدر رود‌.»

 گفتنی است مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز از بررسی پرونده حواشی تیم تراکتورسازی از سوی شورای امنیت کشور خبر داد.
 
وی تاکید کرد: نمی‌شود گفت که حواشی بازی تراکتور صرفا ورزشی بوده و سیاسی نیست.
 
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با حضور معاون سیاسی وزیر کشور پرونده "حواشی تیم تراکتور" در شورای عالی امنیت ملی بررسی می‌شود. 

این درحالی است که در جلسه علنی امروز مجلس هم نمایندگان استان آذربایجان شرقی و حتی نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل نسبت به حواشی بازی تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران واکنش نشان داده و خواستار رسیدگی ریاست جمهوری شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین