کد خبر: ۲۹۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

اسامی خریداران سرخابی اعلام شد

چهارمین مزایده سرخ آبی‌ها طبق وعده امروز برگزار می‌شود و این مزایده از گزند شایعات در امان مانده است.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی در جلسه برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری سرخ آبی‌ها در سالی صورت می‌گیرد که این دو تیم در جدول وضعیت خوبی نداشتند که ما این دو باشگاه را در اوج اقتدار خود واگذار می‌کردیم اما امیدواریم با این واگذاری روند حرکتی این دو باشگاه را بهبود و اصلاح کنند تا در سال‌های آینده این دو باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا و یا محافل دیگر ظاهر شود.

رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: امروز چهار پاکت به سازمان خصوصی‌سازی ارائه شد که هر چهار پاکت سپرده خود را تا پایان وقت اداری دیروز واریز کردند و ذی‌حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز این سپرده تایید کرد و نگرانی از بابت واریز سپرده وجود ندارد. زیرا در جلسه گذشته اتفاقاتی در خصوص عدم واریز سپرده رخ داد، اما در جلسه‌ی امروز نگرانی از این بابت وجود ندارد.

حسینی خاطر نشان کرد: جلسه امروز مزایده استقلال و پرسپولیس تماما در مقابل دوربین رسانه‌ها و اصحاب رسانه برگزار می‌شود. در حالی که در جلسه گذشته این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که ارائه پیشنهاد برای هر باشگاه به منزله اعلام برنده نیست زیرا برنده نهایی بعد از تایید اهلیت در روزهای آینده مشخص و اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از پیشنهاد‌دهندگان این مزایده شرکت استیل آذین ایرانیان است که نقصی در پرونده داشت که پیشنهاداتی را برای برطرف مشکل آنها ارائه شد و امیدواریم مشکلات آنها برطرف شده باشد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی به اعلام اسامی متقاضیان پرداخت و گفت: در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری سمند برای باشگاه استقلال متقاضی خرید باشگاه استقلال است که نماینده‌ این شرکت در آن حضور نداشته و با حضور نمایندگان دیگر بازگشایی می‌شود.

سپرده شرکت در مزایده شرکت سرمایه‌گذاری سمند تعیین شده و این شرکت مبلغ 2905 میلیون ریال پیشنهاد کرده است و معادل قیمت پایه پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

وی افزود: این شرکت تنها شرکت‌کننده متقاضی برای خرید باشگاه استقلال است.

وی با بیان این‌که امشب باشگاه پرسپولیس با اهلال مسابقه دارد، گفت: برخی افراد از باشگاه پرسپولیس خواهش کردند که متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس امروز بازگشایی نشود اما سازمان خصوصی‌سازی طبق قرار امروز

این درحالی است که اگر هر سه متقاضی خرید پرسپولیس به اتفاق از سازمان خصوصی‌سازی و ستاد برگزاری مزایده درخواست کنند جلسه مزایده به تنفس بخرد جلسه تنفس داده خواهد شد در غیراین صورت فرصت‌ها بازگشایی می‌شوند اما برنده‌ای اعلام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی نیوان و شرکت بهنام پیشروی کیش پاکت‌های پیشنهادی خودر ا به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کردند.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین