کد خبر: ۲۹۸۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

آیت الله جنتی:خام اندیشی است اگر فکر کنیم با عقب نشینی هسته ای مشکلات اقتصادی حل می شود

آیت الله احمد جنتی با بیان اینکه مساله هسته ای مساله مهمی است و هر چه درمقابل آنان بایستیم و مقاومت کنیم و متحمل ضرر و خسارات شویم ارزشمند است، گفت: ساده اندیشی و عوام نگرانه است که تصور کنیم با قبول مساله هسته ای مشکلات تحریم و مردم برطرف خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران در محل دانشگاه تهران افزود: فرض کنیم که مساله هسته ای را قبول کردیم و مثل لیبی باید هر چه را داریم تحویل دهیم وعقب نشینی کنیم .سادگی وخام اندیشی است فکر کنیم با این اقدام تحریم ها برداشته شده و اقتصاد ما فعال می شود و ما می توانیم مملکت را اداره کنیم و مردم به نوایی می رسند.

وی اظهار داشت: تنها مساله ما مساله هسته ای نیست، مساله این است که آمریکا که 30 و چند سال سیلی و تو سری از اسلام ، یاران اسلام و جوانان مسلمان را خورده است؛ کمر به انتقام گرفتن بسته است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه امریکا قصد دارد سلطه زمان شاه را صدبار ادامه دهد گفت: آمریکا قصد دارد نبض مسایل اقتصادی و سیاسی را بدست گیرند و مجلس، قوه قضاییه و قوه مجریه در اختیارش باشد.

وی یادآور شد: آمریکا قصد دارد همان وضعیت زمان شاه را اعمال کند اما بدتر، چرا که می خواهد انتقام سیلی های خورده را پاسخ گوید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
1
0
با عقب نشینی هسته ای نه تنها مشکلات اقتصادی حل نمی شود بلکه امنیت ایران هم به خطر می افتد چون غرب به دنبال از بین بردن توان نظامی ایران است وگرنه خودش هم می داند موضوع هسته ای ایران صلح امیز است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین