کد خبر: ۲۹۸۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

اعتراض آمریکایی‌ها به نستله: چرا در خشکسالی، آب معدنی تولید می‌کنید؟+تصاویر

معترضین گفته اند که اقدام شرکت نستله برای صادرات آب معدنی به خارج از ایالت در وضعیت خشکسالی کالیفرنیا، اقدامی غیرمسؤولانه است.
آفتاب‌‌نیوز :
صدها نفر در شهر لس آنجلس آمریکا علیه تولید آب معدنی نستله در این ایالت همزمان با ادامه خشکسالی ها در این منطقه اعتراض کردند. شرکت نستله با استفاده از منابع آب منطقه کالیفرنیا، آب معدنی بسته بندی تولید و به کانادا صادر می کند.

ایالت کالیفرنیا برای چهارمین سال متوالی با خشکسالی روبه رو است. این وضعیت خشکسالی باعث شده مقامات مسؤول بارها آب شرب در این منطقه را قطع کنند.

معترضین گفته اند که اقدام شرکت نستله برای صادرات آب معدنی به خارج از ایالت در وضعیت خشکسالی کالیفرنیا، اقدامی غیرمسؤولانه است.

در واکنش به این اقدام، "تیم براون" رئیس بخش آب معدنی شرکت سوئیسی نستله گفت که این شرکت در حال فعالیت برای افزایش بهره وری در تولید آب معدنی بسته بندی است.

او توقف فعالیت کارخانه تولید آب معدنی بسته بندی در کالیفرنیا را رد کرد و گفت که اگر بتوانیم تولید آب معدنی بسته بندی را افزایش دهیم قطعا در این زمینه تردید نخواهیم کرد.

وی افزود: اگر نستله تولید آب معدنی بسته بندی را متوقف کند مصرف کنندگان به سمت دیگر برندها خواهند رفت. نستله نمی خواهد از سهم خود در بازار دست بکشد.

واحد آب معدنی نستله گفته است که فعالیت های این شرکت در ایالت کالیفرنیا هیچ ضرری برای منابع آب این منطقه ایجاد نکرده است. همچنین شرکت اصلی نستله با قدرت از سیاست های سازمان ملل متحد برای سازماندهی مصرف آب حمایت می کند.

به گزارش یورونیوز، همزمان با این اعتراضات، شرکت آمریکایی استارباکس اعلام کرد تولید آب معدنی بسته بندی با برند  "Ethos" را از کالیفرنیا به ایالت پنسیلوانیا آمریکا منتقل می کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
18
آفرين بر اين ...ها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین