کد خبر: ۲۹۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

طنز/ شکایت اینستاگرام از ضرغامی و تعطیلی گالوپ به خاطر سرافراز

مدیر شبکه اینستاگرام با اعلام شکایت از ضرغامی در خصوص افشاگری های منشوری اش تصریح کرد: از وقتی مهندس می خواهد سر شوخی را باز کند و منشوری های را منتشر کند، شبکه دچار اختلال شده و کاربران دربه در دنبال صفحه او هستند!
آفتاب‌‌نیوز : سایت تابناک، از حامیان محسن رضایی در گزارشی پربیننده و خواندنی، این تیتر را انتخاب کرد: «فریاد الله اکبر محسن رضایی، کل پادگان را به تکبیر کشاند»


فارغ از محتوای خوب این گزارش، فرض کنید، سایر سایت های خبری نیز با همین مدل، برای چهره های نزدیک به خود تیتر انتخاب کنند:

دولت بهار
هاله احمدی نژاد، آفتاب را به سایه برد
شنیده های خبرنگار ما حاکی است بعد از حضور تکرار ناشدنی محبوب ترین رییس جمهور جهان در نیویورک، آفتاب از رمق افتاده است و مردم خواهان سفر دکتر به امریکا هستند.

خبرگزاری شهر
کلنگ قالیباف، جرثقیل های مترو را شرمنده کرد
بعد از آغاز مراسم کلنگ زنی دکتر قالیباف، تمام جرثقیل های محوطه متروی شهر آفتاب به کار افتادند اما به گرد پای قالیباف هم نرسیدند و دست آخر اعلام کردند: موچیم!

خانه ملت
لبخند لاریجانی، دلواپسان را به خانه فرستاد
بعد از ارائه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات، علی لاریجانی از تریبون مجلس لبخند زد، این لیخند دلواپسان را به خانه فرستاد و طرح مذکور با 17 رای، مختومه شد!

واحد مرکزی خبر
آمار سرافراز، موسسه گالوپ را نابود کرد
دکتر سرافراز با ارائه آمار میزان رضایت مردم از برنامه های هسته ای تلویزیون، موسسه معتبر گالوپ را فرستاد توی قوطی به طوری که مدیر این موسسه از سرافراز خواست، گالوپ را کنترات بردارد و اداره کند.

انتخاب
سرفه هاشمی، نفس مجمع را چاق کرد
عصر دیروز در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مباحث مربوط به سیاستهای کلی نظام درباره انتخابات، بسیار طول کشید و گره خورد که ناگهان سرفه هاشمی، نفس مجمع را چاق کرد و همه سیاست ها در سه سوت تصویب شد.

ضرغام نیوز
اینستاگرام ضرغامی، این شبکه را تعطیل کرد
مدیر شبکه اجتماعی اینستاگرام با ابراز دلخوری و اعلام شکایت از ضرغامی در خصوص افشاگری های منشوری اش در آینده تصریح کرد: از وقتی مهندس می خواهد سر شوخی را باز کند و منشوری هایش را منتشر کند، شبکه دچار اختلال شده و خیل عظیم کاربران دنبال صفحه او هستند و این کار مارا سخت کرده که امیدواریم ایشان از این تصمیم خود برگردند.

بهار پرس
حضور مشایی، بهار را ادامه داد
یک کارشناس معتبر آب و هوا به خبرنگار ما گفت: شایعه حضور مشایی در انتخابات مجلس، باعث شده که امسال تابستان هم بهار باشد. وی افزود: احتمال تغییرات جوی با حضور مهندس بسیار زیاد است طوری که نقشه ها نشان می دهد شاید بهار تا پاییز هم ادامه داشته باشد.

حامی پرس
خنده غرضی، خندوانه را تعطیل کرد!
شنیده ها حاکی است مهندس غرضی با حضور در برنامه خندوانه و ذکر خاطرات دوران جوانی اش، نیمی از تماشاگران را روانه بیمارستان کرد که با توجه به احتمال تلفات بالا، به دستور معاون سیما، خندوانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کیهان نیوز
اسناد شریعتمداری، مرکز اسناد را نابود کرد
ارائه اسناد مستدل و غیر قابل انکار شریعتمداری از پرونده های مختلف سیاسی در سالهای 76 تا 88 باعث شد مرکز اسناد کشور، با صدور بیانیه ای رسما به کار خود پایان دهد و از انتقال مرکز به دفتر کار نامبرده خبر داد.

رجانیوز
استدلال جلیلی، 1+5 را آچمز کرد
یک منبع آگاه گفت: دکتر جلیلی در یکی از نشست های مذاکراتی در سال 89 در پاسخ به ابهامات 1+5 طوری استدلال کرده که مذاکره کنندگان درخواست سه روز مرخصی استعلاجی کرده اند که بعد از سه روز، برخی اعضای 1+5 خواستار تمدید مرخصی شده اند.


نفت پرس
اخم زنگنه، نفت را 17دلار گران کرد
شنیده های خبرنگار ما حاکی است که مهندس زنگنه در جلسه اخیر اوپک بعد از بداخلاقی برخی حضار، اخم کرده و با دست اشاره ای به افق داشته که ناگهان قیمت نفت را 17 دلار و 13سنت افزایش داده اما کارشکنی ها مانع اعلام قیمت جدید شده است.

 

 محسن حدادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین