کد خبر: ۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۴

شکایت ؛هفت سال پس از ربوده شدن کودک

آفتاب‌‌نیوز : با تشكيل اين پرونده در دادسراي جنايي، تحقيقات اوليه در خصوص نحوه‌ وقوع اين آدم‌ربايي و اعلام شكايت پس از چندين سال مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد خواهر شاكي پس از هفت ماه زندگي با همسرش از او جدا شده است و چند ماه بعد از اين جدايي فرزندي را به دنيا آورده اما هرگز براي دريافت شناسنامه‌ اقدام نكرده است.

براساس تحقيقات انجام شده اين زن در يك كارگاه نساجي متعلق به همسر خواهرش مشغول به كار شده و پس از چندين ماه با فردي افغان آشنا و پس از آنكه اين كارگر از او درخواست ازدواج مي‌كند وي مجبور شده طبق درخواست اين كارگر، فرزندش را به همسر خواهر خود جهت نگهداري تحويل دهد. 

همسر شاكي در پاسخ به سوالات بازپرس شعبه‌ سوم دادسراي امور جنايي تهران در اين خصوص اعلام كرده است: فرزند خواهر همسرم را به حرم شاه عبدالعظيم برده و پس از آن با بهزيستي تماس گرفته و گمان مي‌كنم در حال حاضر در بهزيستي نگهداري مي‌شود.

وي در پاسخ به سوال بازپرس شهرياري در خصوص اينكه چرا سالانه مبلغ پانصد هزار تومان از پدر همسرش براي نگهداري نوه‌ دريافت مي‌كرده است، اظهار كرد: من از پدر همسرم طلبكار بودم و به اين پول احتياج داشتم.

قاضي با بيان اينكه پرونده‌ اين آدم‌ربايي پس از هفت سال تنها به دليل اختلافات خانوادگي بين شاكي و همسرش مطرح شده است، گفت: در حال حاضر اطلاعات دقيقي از وضعيت پسر بچه‌ هفت ساله در دست نيست و تحقيقات در اين رابطه در دادسراي جنايي تهران تا رسيدن به نتيجه‌ي نهايي ادامه خواهد داشت.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین