کد خبر: ۲۹۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

هادی نوروزی: مثل بازی رفت تمرکز الهلال را به هم می‌ریزیم

مهاجم پرسپولیس گفت: باید الهلال را مثل بازی رفت وادار به اشتباه کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی نوروی درباره دیدار حساس مقابل الهلال در ریاض اظهار کرد: ما با اندوخته‌ای که بد نیست به عربستان می‌رویم و با وجود آنکه در بعضی تحلیل‌ها عنوان شده که حریف ما عملکرد بهتری داشت، باید بگویم این ما بودیم که هماهنگ‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کردیم.

وی ادامه داد: ما طبق یک برنامه‌ریزی تمرکز آنها را بهم ریختیم تا وادار به اشتباه شوند و حالا با ذخیره‌ای که داریم، باید بتوانیم به شکل دیگر همین کار را در عربستان تکرار کنیم.

هافبک گلساز سرخپوشان با اشاره به مشکلات سفر به عربستان خاطرنشان کرد: هر قدر مشکلاتی از این دست بیشتر شود انگیزه ما بیشتر خواهد شد. این اشتباه است که بخواهید بازیکنان ایرانی را تحریک کنید. این مساله باعث می‌شود ما متمرکزتر عمل کنیم و نه تنها روحیه خود را از دست نمی‌دهیم، بلکه با ذهنیت قوی‌تر و تلاش بیشتر دنبال کسب نتیجه خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، او درباره اینکه در هفته‌های اخیر در اکثر بازیها سازنده گل بوده، به سایت باشگاه گفت: چه در این بازی و چه در بازی‌های قبلی مهم نیست و نبود که گل بزنم یا گل بسازم. زمانی من گل می‌زنم یا گل می‌سازم و زمان دیگر سایر بازیکنان این کار را می‌کنند. در نهایت این تلاش تمام تیم است که آن پاس و ضربه آخر منجر به گل می‌شود. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. ما حریف سر سختی داریم و در حال حاضر فقط و فقط به صعود فکر می‌کنیم و روی این مساله متمرکز هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین