کد خبر: ۲۹۹۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

الهلال یک – پرسپولیس صفر/ سنگر ارتش سرخ فرو ریخت/ برتری یک نیمه‌ای نماینده سعودی با گل «سالم»

دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 10:35 امشب با قضاوت والنتین کوالنکو از ازبکستان در ورزشگاه ملک فهد ریاض آغاز شد و با برتری یک بر صفر میزبان در پایان نیمه نخست همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز : ترکیب الهلال: خالد شراهیلی، کواک تای، یاسر الشهرانی، دیاگو، کریری، محمد جاهفالی، نواف العبد، سالم الدوساری، عبدالعزیر الدوساری، یوسف السالم و محمد الشلهوب

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، احمد نورالهی، محمد نوری، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی طارمی و امید عالیشاه

پرسپولیس به لطف برتری یک برصفر در دیدار رفت، بازی را خوب آغاز کرد و در برابر حملات پراکنده ابتدایی عرب‌ها ایستادگی کرد. دقیقه 29 اما مقاومت نماینده کشورمان فرو ریخت و بازیکنان الهلال با استفاده از ضعف دفاع خطی پرسپولیس وارد محوطه جریمه شدند و با یک پاس به بیرون یوسف سالم، مهاجم آبی‌های ریاض را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کردند تا او با یک بغل پای ساده توپ را به قعر دروازه خالی مکانی بفرستد.

در آخرین ثانیه‌های وقت تلف‌شده نیمه نخست هم سالم، مجدداً درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد اما این‌بار در مصاف با اومانیا روی زمین افتاد که داور حکم به ادامه بازی داد. این موضوع باعث اعتراض شدید بازیکنان الهلال به داور ازبکستانی شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک برصفر به سود الهلال به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین