کد خبر: ۲۹۹۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

نخستین آلبوم رسمی یک گروه شناخته شده‌ی موسیقی در ایران

آلبوم موسیقی گروه بمرانی به نام «مخرج مشترک» شنبه 9 خرداد ماه در مراسم ویژه‌ای در «خانه گفتمان شهری» رونمایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : «مخرج مشترک» اولین آلبوم رسمی گروه بمرانی است که برای انتشار آماده شده‌است و در هفته میانی خرداد 94 با تهیه کنندگی احسان رسول اف به بازار عرضه می‌شود.

این آلبوم در استودیو صبا تهران ضبط شده و اعضای گروه معتقدند آلبوم دارای فضای تجربی است که از لحاظ رنگ بندی صوتی نوع سازها دارای سبک خاصی است. مخاطب می‌تواند در آن سبک‌های متفاوتی را بشنود. موسيقي و ترانه هاي بمراني را نمی‌توان منحصر به سبك و دسته خاصي دانست و در مواجه با موضوع هاي مختلف تغيير مي‌كند.

این آلبوم موسیقی از 11 قطعه تشکیل شده که می توان به قطعه های «سیرک»، «غصه خورک»، «کی چراغا رو خاموش می کنه؟» و ... اشاره کرد.

در این برنامه اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار آکوستیک)، جهانیار قربانی (گیتار الکترونیک)، کیارش عمرانی(گیتار باس، بانجو، دابل باس،گیتار اکوستیک)، مانى مزکى (سازدهنى، ترومبون، زنبورک) آبتین یغماییان (درامز، کاخن) آرش عمرانی (کیبورد، پیانو) و جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

مراسم رونمایی از ساعت 18 روز شنبه 9 خرداد ماه در «خانه گفتمان شهری» واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی تهران برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین