کد خبر: ۲۹۹۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

ایرانسل امکان اهدای بسته اینترنت همراه را ممکن ساخت

ایرانسل امکان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشترکین سیمکارت های ایرانسل و فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت دیگری را ممکن ساخت.
آفتاب‌‌نیوز :
از این پس مشترکین سیمکارت های اعتباری ایرانسل میتوانند هر یک از بسته های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیمکارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر سیمکارت های فعال روی تبلت و مودم های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان می بایست کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555*  و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیمکارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5هزار تومان، از طریق کددستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان پذیر است.  در این روش، شماره سیمکارت ایرانسل مورد نظر باید به  صورت  *********09 وارد شود.

استفاده از تمامی بسته های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2، 3 و 4 ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه وبسایت ایرانسل قابل مشاهده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از 70 شهر کشور راه‌اندازی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین