کد خبر: ۲۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

گرداندن 3 نفر از اوباش خطرناک پاکدشت در شهر

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری 3 اراذل و اوباش معروف كه با اقدامات شرورانه آسایش عمومی را برهم زده بودند و گرداندن آنها در سطح شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ  آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش در پی اعلام مركز فوریت های پلیس 110 مبنی بر درگیری و عربده کشی،مزاحمت ،تخریب و سلب آسایش عمومی توسط اراذل و اوباش در یکی از قهوخانه های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از منابع و مخبرین و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی آدرس متهمان شده و در یک اقدام غافلگیرانه هر 3 ارازل و اوباش را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد:ماموران پس از دستگیری متهمان با گرداندن آن ها در سطح شهر قاطعیت پلیس را در برخورد با ارازل و اوباش نشان دادند و موجب خوشحالی شهروندان شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:هدف از گرداندن اراذل و اوباش در سطح شهر این است كه مردم مطمئن باشند امنیت چیزی نیست كه هركس بخواهد آن را خدشه دار كند.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینكه این اقدام موجب رضایت و خشنودی شهروندان از عملكرد پلیس شده است ، خاطر نشان كرد: برخورد با ارازل و اوباش، مخلان نظم،‌امنیت و آرامش مردم، در دستور كار پلیس پاکدشت قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین