کد خبر: ۳۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

بازگشت پسر بچه ربوده شده به آغوش خانواده در کمتر از 3 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری دو گروگان‌گیر در کمتر از سه ساعت و بازگرداندن پسر بچه ربوده شده به آغوش خانواده در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد " گفت: صبح امروز دو گروگان گیر در شهرستان سیرجان با هدف اخاذی از یک خانواده، پسر بچه‌ای 10 ساله را از پارک نزدیک خانه‌اش می‌ربایند.

وی ادامه داد: ماموران فرماندهی سیرجان پس از اطلاع از وقوع آدم‌ربایی و از آنجایی که احتمال می‌دادند گروگان گیرها قصد انتقال پسر بچه به شهرستان‌های جنوبی استان را داشته باشند، اقدام به راه‌اندازی چند اکیپ گشتی به صورت نامحسوس در محور‌های مورد نظر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بافت تصریح کرد : گروگان گیرها در محور «بافت- سیرجان» مشاهده شدند و به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند و سعی داشتند تا درروستاهای اطراف شهرستان بافت خود را مخفی کنند.

ایران نژاد افزود: با این حال پلیس با انجام یک سری کار اطلاعاتی و در یک عملیات ضربتی منسجم دو گروگان گیر را محاصره و دستگیر کرد و پسر بچه را در کمتر از سه ساعت به آغوش خانواده‌اش بازگرداند.

به گزارش ایسنا، در این عملیات علاوه بر دستگیری دو گروگان‌گیر، یک دستگاه خودروی سواری پراید و دو دستگاه گوشی موبایل نیز توقیف و کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین