کد خبر: ۳۰۰۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

جوانان بیت امام(ره) یکباره استقلالی شدند

سید احمد خمینی ، او نام پدر بزرگش را به یادگار گرفته است ، فرزند حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ؛ او را این روزها جوان ها برای علاقه اش به استقلال می شناسند.
آفتاب‌‌نیوز :
بیت امام خمینی ره در سال های گذشته ابایی نداشته اند که با رواج شبکه های مجازی از علایق غیر سیاسی شان بگویند. اینکه شخص سید حسن خمینی علاقه ای ویژه به فوتبال دارد را بسیاری ارثی از پدر مرحومش می دانند. سید احمد آقا خمینی فوتبالیست قابلی بود. کاظم رحیمی همبازی قدیمی او می گوید:«ایشان بازیکن خیلی خوبی بود. ما در شاهین تمرین می کردیم اما شرایط نهضت در سال های قبل از انقلاب اسلامی اجازه نداد تا ایشان فوتبال حرفه ای را ادامه دهد.» از همان سال ها مرحوم سید احمد خمینی ارتباطش با فوتبال را حفظ کرد و بیت امام(ره) همیشه با ورزش عجین بود. علی پروین بارها تعریف کرده از گره هایی که دوستی اش با مرحوم سید احمد آقا از پرسپولیس باز کرد. در سال های ابتدایی انقلاب که فضای کشور ، ورزش را تجملاتی و نماد استکبار و نشانه بی بندوباری می شناخت حضور یکی چون سید احمدآقا در عالی ترین مسئولیت های اجرایی کشور ، کمک بسیار بزرگی بود برای ورزش کشور و بخصوص فوتبال.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او اما یک پرسپولیسی بود. رفقای قدیمی آن مرحوم بر پرسپولیسی بودنش تاکید دارند ولی انگار بعد از او در بیت امام (ره) علاقه به پرسپولیس جایش را به استقلال داده است. حالا سالهاست که جوانان بیت امام(ره) استقلالی شده اند. نوه های دختری امام که حالا با آقا مرتضی اشراقی شناخته می شوند ، علاقه به استقلالی بودن شان را رسانه ای می کنند و البته از همه مهمتر سید احمد جوان است. نوه ارشد پسری که یک استقلالی کامل است. همین چند وقت قبل بود که هوتن قلعه نویی در مصاحبه ای از دوستی اش با نواده امام (ره) گفته بود و ایشان را یک استقلالی لقب داده بود. سید احمد در اینستاگرامش بارها متن هایی درباره استقلال و حمایت از امیر قلعه نویی نوشته است. او برای دربی هم به ورزشگاه رفته بود تا از استقلال حمایت کند اما شکست تیم ، شب تلخی را برایش رقم زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین