کد خبر: ۳۰۰۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

60 دقیقه گل‌کوچک در تمرین تیم ملی/ امیری و بیرانوند اضافه شدند

ملی‌پوشان فوتبال ایران در ادامه کمپ نهایی خود از ساعت 18 تمرینات خود را دنبال کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرین خود را از ساعت 18 در مجموعه پاس قوامین دنبال کرد که وحید امیری و علیرضا بیرانوند به جمع ملی‌پوشان اضافه شده بودند و قاسم حدادی‌فر نیز به دلیل مساعد نبودن شرایطش از حضور در اردوی تیم ملی آزاد شده بود. پورعلی گنجی نیز با توجه به طولانی بودن سفرش از چین و درخواستش از کادر فنی امروز را استراحت کرد تا از فردا به ملی‌پوشان بپیوندد.

ملی پوشان ابتدا به صورت دو نفره و با پاسکاری‌های متنوع و نیز انجام آقا وسط خود را گرم کردند. پس از آن با توجه به تمرینات دیه‌گو حرکات سرعتی بلند و کوتاه انجام دادند. حرکت از میان نیزه و عبور از حلقه‌ها و نرده‌ها دیگر تمرین تیم ملی بود تا بازیکنان کار خود را به صورت جدی دنبال کنند.

در این بین دروازه‌بان‌های تیم ملی که با توجه به حضور بیرانوند تعدادشان به چهار نفر رسیده بود به صورت جداگانه در گوشه زمین تمرین کردند. به دلیل غیبت دن‌گاسپار که به تازگی پدر همسرش را از دست داده، دروازه‌بان‌ها را مهدی حیدری مربی تیم ملی جوانان تمرین داد.

محمد خاکپور به همراه محمدرضا مهدوی به منظور تماشای تمرینات ملی‌پوشان در مجموعه پاس قوامین حاضر شده بود. مدیر رسانه‌ای تیم ملی از او درخواست کرد که به قسمت VIP برود خاکپور تقاضای او را نپذیرفت تا از کنار تماشاگران نظاره‌گر تمرینات باشد.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان از ساعت 18:30 با تقسیم شدن به دو گروه سفید و قرمز تمرین خود را دنبال کردند. آنها در یک زمین با وجود شش دروازه کوچک به فوتبال مشغول شدند. شش بازیکن درون دروازه‌ها به عنوان محافظ قرار گرفته بودند تا مانع از گلزنی حریف شوند، بازیکنان نیز باید با کمترین ضربه به توپ، دروازه حریف را باز می‌کردند. آن ها تا ساعت 19:30 این تمرین را دنبال کردند تا به مدت یک ساعت این تمرین را انجام داده باشند.

تمرین امروز تیم ملی ساعت 19:30 دقیقه پایان یافت، پس از آن نیز ملی پوشان 10 دقیقه زیر نظر دیه‌گو سرد کردند تا پس از آن به رختکن بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین