کد خبر: ۳۰۱۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

قاتل خاموش، جان یک خانواده را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ خانواده‌ای سه نفره در پی گاز گرفتگی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در ساعت 10:36 امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در محله تهرانسر، خیابان نیلوفر به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 94 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک مجتمع مسکونی رخ داده و واحدی 70 متری در طبقه سوم این مجتمع محل وقوع آن بوده است.

ملکی با بیان اینکه مشکوک شدن همسایه‌ها به غیبت اهالی ساختمان موجب شده بود تا آنان با عوامل امدادی و انتظامی تماس بگیرند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه بلافاصله در واحد مسکونی را باز کرده و با جسم بی‌جان سه نفر که یک آقای 63 ساله، خانم 58 ساله و دختری 31 ساله روبه رو شدند که پس از تحویل آنان به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: روشن بودن مداوم آبگرمکن، بسته بودن در و پنجره و نقص در دودکش و همینطور نداشتن کلاهک H باعث انتشار گازسمی منواکسید کربن در محل و گارگرفتگی ساکنان شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 11:54 به عملیات خود خاتمه دادند، گفت:‌ گازگرفتگی تنها مختص به فصل سرما نیست و گرچه در روزهای سرد به دلیل استفاده از بخاری احتمال وقوع آن افزایش می‌یابد اما در روزهای دیگر نیز باید ساکنان توجه داشته باشند که نسبت به بازبینی دیگر وسایل گازسوز خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین