کد خبر: ۳۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

می‌گویند سکانس پایانی «حکایت عاشقی» را حذف کن تا مجوز بدهیم

احمد رمضان زاده کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» بیان کرد شورای صدور پروانه نمایش از وی خواسته تا سکانس پایانی را که نقطه عطف فیلم است برای دریافت پروانه نمایش حذف کند.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد رمضان زاده کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری برای این فیلم درخواست پروانه نمایش داده است، گفت: به تازگی شورای صدور پروانه نمایش از ما خواسته است که برای دریافت پروانه نمایش این فیلم، مهمترین سکانس و اصلی ترین بخش این فیلم را حذف کنیم.

وی اشاره کرد: تمام داستان و فراز و نشیب «حکایت عاشقی» با سکانس پایانی فیلم که همان اجرای مرثیه ای برای کشته شدگان بمباران شیمیایی حلبچه است، معنا پیدا می کند؛ سکانسی که در آن چیمن قهرمان داستان تصمیم می گیرد در قبرستان حلبچه برای کشته شدگان این فاجعه بزرگ انسانی مرثیه خوانی کند که به دلیل آن که خود نیز از حمله شیمیایی مصدوم شده است، از خواندن این مرثیه باز می ماند.

این کارگردان سینما بیان کرد: قبل از ارائه فیلم برای دریافت پروانه نمایش ۷ دقیقه از فیلم را کم کرده و آن را به ۹۰ دقیقه رسانده ام، حال اگر بخواهم سکانس پایانی فیلم که در اصل نتیجه بمباران شیمیایی حلبچه را بعد از گذشت سال ها نشان می دهد، دربیاورم دیگر چیزی از فیلم باقی نمی ماند.

رمضان زاده در پایان تاکید کرد: فکر می کنم «حکایت عاشقی» اولین بار است که مساله بمباران شیمیایی حلبچه و تاثیر آن در بازماندگان این بمباران پرداخته است و باید بیشتر به آن توجه کرد.

«حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده و تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی داستان قصه عشق یک خبرنگار ایرانی به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه است. در این فیلم بازیگرانی چون بهمن زرین پور، قطب الدین صادقی، بهرام رادان و شیلان رحمانی حضور دارند.

این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با بازی بهمن زرین پور شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین