کد خبر: ۳۰۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

عيادت سرکنسول عربستان از زائران عربستاني

به گفته صادقی این زائران در قالب تور 60 نفری از عربستان به مشهد مقدس سفر کرده بودند و در یکی از هتل های خیابان امام رضا اقامت کرده بودند.
آفتاب‌‌نیوز : مسئول سرکنسولگری عربستان در مشهد امروز از زائران عربستانی مسموم شده و بستری در بیمارستان امام رضا مشهد عیادت کرد.

عبدالله الحمرانی ضمن عیادت ، از مسئولان بیمارستان امام رضا به خاطر تلاش برای نجات جان زائران عربستانی بستری در این بیمارستان قدردانی کرد.

رشیدیان ، استاندار خراسان رضوی ، زارع صفت رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ، ارباب خالص رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شمال شرق و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از زائران بستری شده عربستانی در بیمارستان امام رضا عیادت کردند.

عبدالله بهرامی رئیس بیمارستان امام رضا مشهد هم اطمینان داد : گروه پزشکی این بیمارستان تمام تلاش خود را برای بهبودی و سلامتی این زائران انجام خواهد داد.

دادستان مشهد در این زمینه گفت : 23 زائر عربستانی به علت سمپاشی طبقه بالای اتاقهای هتل محل اقامتشان در مشهد ،‌مسموم و به بیمارستان امام رضا منتقل و بستری شدند.

به گفته صادقی این زائران در قالب تور 60 نفری از عربستان به مشهد مقدس سفر کرده بودند و در یکی از هتل های خیابان امام رضا اقامت کرده بودند.

بنابر اعلام دادستان مشهد ، مسموم شدگان شامل 9 زن و 14 مرد با علائم سرگیجه ، استفراغ ، تهوع و افت فشارخون به بیمارستان منتقل و بستری شدند و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان 4 نفر از آنان « شامل یک نوجوان و 3 کودک » فوت کردند.

صادقی با بیان اینکه بقیه این بیماران هم اینک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا بستری هستند ، گفت : در این خصوص پرونده ای در دادگستری مشهد تشکیل و بازپرس ویژه ای تعیین شده تا تمام جوانب و احتمالات این حادثه را به سرعت بررسی کند.

وی در عین حال تاکید کرد : در بررسی های اولیه مدرکی که بیانگر عمدی بودن این حادثه باشد به دست نیامده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین