کد خبر: ۳۰۱۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

کلاهبرداری در صندوق وام خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری یک میلیاردو 227 میلیون ریالی از طریق صندوق خانوادگی خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علیرضا مرزبانی در این باره گفت: در پی وصول چند فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان تاسیس صندوق خانوادگی و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود:درتحقیقات به عمل آمده از پنج شاکی پرونده مشخص شد خانمی تحت عنوان صندوق خانوادگی مبلغ یک میلیارد و 227 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

مرزبانی ادامه داد: پس از محرز شدن صحت اظهارات شاکیان، ماموران با اقدامات فنی و و بهره گیری از اطلاعات به دست آمده متوجه شدند که متهمه در حال حاضر در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه در بازداشت است.

وی با بیان اینکه باهماهنگی صورت گرفته متهم از کانون اصلاح و تربیت تحویل و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و در حالی که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود اما در مقابل مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به پنج فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 227 میلیون ریال تحت عنوان صندوق خانوادگی و محلی اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مرجع قضائی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین