کد خبر: ۳۰۱۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

مهتاب کرامتی راوی مستند نلسون ماندلا شد

«مهتاب کرامتی» بازیگر و سفیر صلح یونیسف به عنوان راوی فیلم مستند «نلسون ماندلا، برای همیشه» به کارگردانی «میثم شاه بابایی» را همراهی خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مرحله اول تصویربرداری این فیلم مستند، آذرماه گذشته در شهرهای پرتوریا، ژوهانسبورگ و روستای کونو آفریقای جنوبی (محل خاکسپاری ماندلا) انجام و سپس گروه تولید برای ادامه تصویربرداری راهی آمریکا شد تا با ادوین بردسانگ یکی از ستاره های سیاهپوست موسیقی آمریکا و دوست صمیمی ماندلا گفت وگو کند.

به گفته میثم شاه بابایی کارگردان فیلم مستند، «نلسون ماندلا، برای همیشه»، فاز دوم تصویربرداری این فیلم از اواسط تابستان 94 آغاز خواهد شد و گروه تولید سراغ خانواده ماندلا، اعضای حزب ضد آپارتاید و دوستانی که با این مبارز فقید قرابت داشتند، رفته و تصاویری هم از زندان ماندلا و آزادی وی، دوران ریاست جمهوری و... را ثبت خواهند کرد.

این مستندساز گفت: در ماه های اخیر با پاپ فرانسیس، فیدل کاسترو (رهبر سابق کوبا) و مورگان فریمن (بازیگر سیاهپوست سینمای هالیوود) مکاتبه و هماهنگی شده تا جلوی دوربین مستند نلسون ماندلا، برای همیشه بروند؛ ضمن اینکه با یکی از دختران نلسون ماندلا که هم اینک سفیر آفریقای جنوبی در آرژانتین است هم هماهنگی هایی شده تا به ساخت این مستند کمک ویژه کند.

به گزارش ایرنا،ازجمله عوامل تولید این مستند می توان به میثم شاه بابایی پژوهشگر، تهیه کننده و کارگردان، مهتاب کرامتی راوی، مهرداد همایان و مجید گرجیان تصویربردار اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین