کد خبر: ۳۰۱۵۳۵
تعداد نظرات: ۲۲۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

فروش سم «سیانور» در تهران

سیانور، یکی از کشنده‌ترین سموم است؛ با این حال، پیدا کردن آن بین دلال‌های دارو در بازار ناصرخسرو، شاید کاری سخت، ولی شدنی است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه شهروند نوشت: 600 ‌هزار تومان برای یک مرگ 15 ثانیه‌ای! شوخی نبود حرف‌های دلال سیانور در ناصرخسرو. معامله بود، معامله‌ای دوطرفه که یک سرش پول بود و یک سرش مرگ.

خوردن سیانور مثل شلیک گلوله است، بازارش هم. پیدا کردن سیانور بین دلال‌های دارو در بازار ناصرخسرو، هرچند سخت، ولی شدنی است. قرصی که سال‌هاست فروش آزادانه‌اش ممنوع است و حالا اما دستفروش‌های دارو ادعا می‌کنند با گرفتن بیعانه، سیانور وکیوم شده خارجی را بدون معطلی می‌فروشند، آن هم به شرط مرگ!

چند متر بالاتر از میدان توپخانه، پشت پرتردد‌ترین ایستگاه مترو پایتخت، جایی که مردم شتاب‌زده پیاده‌رو‌ها را می‌دوند تا از عقربه زندگی عقب نیفتند، حکایت خرید و فروش مرگ حکایت دیگری است. اما این همه بازار نیست و سیانور تنها بین دست‌های دستفروشان دارو در ناصرخسرو رد و بدل نمی‌شود، بلکه نسخه‌های دیگری از مرگ با این سم کشنده حالا در مراکز تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هم خریدار دارد. پودر سیانید پتاسیم یا همان سیانور فرقی نمی‌کند، با فاکتور به فروش می‌رسد آن هم بسته‌ای 55 هزار تومان. فروش این گَرد کشنده در این فروشگاه‌ها زنگ خطر جدی است. کپسول، قرص، پودر مهم نیست حالا انگار هرچه که بخواهی در دسترس است.

نوسان قیمت در معامله سیانور

دلالان بازار مکاره ناصرخسرو، دارو و مشتقات مختلفی می‌فروشند، از دور که به دلال‌های دارو در گوشه کنار خیابان نگاه می‌کنی تشخیص آدم‌های خوب از بد سخت است. پسری که با گرمی از خرید سیانور استقبال می‌کند و خیلی راحت قیمتش را می‌گوید، خوب است یا بد؟ دلالی که در آشفته‌بازار ناصر خسرو وانمود می‌کند سیانور را با گارانتی می‌فروشد و هرگز در سه دقیقه مکالمه نمی‌پرسد که دخترک سیانور را برای کشتن خودش می‌خواهد یا دیگری! «من 600 تومنیش رو دارم اما اگه تو خیابان‌های فرعی دنبال دلالان دارو بگردی و بهت اعتماد کنند سیانور تا 400 تومان هم گیرت میاد، اون هم با گارانتی مردن.» این‌ها را پسری می‌گوید که بین همه فروشنده‌های داروی غیرمجاز به نظرم راحت‌تر صحبت می‌کرد.

با این حال فروش سیانور تنها به ناصرخسرو ختم نمی‌شود. روزی که دانشجوی رشته دکترای روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با مرگی مشکوک جان سپرد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد او روز قبل یک بسته حاوی پودر سیانور خریداری کرده باشد. وقتی ساعت 13:45 ظهر روز 13 بهمن ماه به اتاق رئیس دانشگاه رفت تنها چند دقیقه بین مرگ و زندگی دست و پا زد. به اورژانس نرسیده بود که به کام مرگ فرو رفت. همان روز در جیب این دانشجو قوطی حاوی پودر سیانید پتاسیم پیدا شد و در بررسی ماموران فاکتور فروش این سم کشنده ضمیمه پرونده شد. فاکتوری که نشان می‌داد او پیش از مرگش پودر سیانور را در ازای پرداخت 55 هزار تومان از فروشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در خیابان ولیعصر خریداری کرده بود.

ماجرای فروش سیانور هم مثل فروش غیرقانونی قرص برنج در بعضی از عطاری‌ها کم‌کم راهش را به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی باز کرده است. اتفاقی که فعلا به دلیل گسترده نبودن، بی‌خطر به نظر می‌رسد اما عدم نظارت و کنترل بر امور تجاری امنیت جامعه را، به خطر خواهد انداخت.

ناصری مدیر اجرایی اتحادیه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تهران درباره فروش سیانور در این فروشگاه‌ها به «شهروند» می‌گوید: «تهیه و توزیع کالا تحت نظرمستقیم اتحادیه نیست و اعضای هیأت‌مدیره در امور تجاری فروشگاه‌ها دخالت ندارند. در بخشنامه‌های متوالی به فروشگاه‌ها تأکید شده است که مواد آزمایشگاهی و شیمیایی به فروش نرسانند و طبق قانون در این حوزه فعالیت نکنند. در پروانه واحد‌های صنفی تنها وسایل و مواد آزمایشگاهی قابل فروش هستند و فقط چند فروشگاه معتبر، مواد شیمیایی و ملزومات آزمایشگاهی آن هم تحت نظر پلیس امنیت، اجازه فروش دارند. با این حال اگر فروشنده‌ای بر خلاف این دستورالعمل مواد شیمیایی و خطرناک را به فروش برساند، در صورت اعلام شکایت از این واحد صنفی، اتحادیه بلافاصله با این موضوع برخورد خواهد کرد. اگر تخلف محرز شود، طبق آیین‌نامه، به میزان تخلف، یک فروشگاه به پرداخت جریمه نقدی، ابطال پروانه کسب و درنهایت برای برخورد قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهد شد.»

ناصری در رابطه با مدرک فاکتور فروش سیانید پتاسیم یک فروشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در پرونده مرگ پسر دانشجوی دانشگاه تهران گفت: «فاکتورهای فروشگاه‌ها تحت پوشش اتحادیه نیست. با این حال تا کنون موارد مشابه از چنین تخلفی به اتحادیه گزارش نشده است، اما درصورت شکایت قطعا به این تخلفات رسیدگی خواهد شد.»

خرید و فروش مواد سمی جرم نیست

بهمن کشاورز حقوقدان معتقد است مواد سمی که وسیله ارتکاب جرم واقع می‌شوند صرفا به این علت از گردش خرید و فروش خارج نمی‌شوند که کارد آشپزخانه هم ممکن است وسیله قتل قرار گیرد.

این وکیل دادگستری در رابطه با جرم فروش سیانور در فروشگاه‌ها به «شهروند» می‌گوید: «سیانور تنها استفاده جنایی ندارد و در ریخته‌گری، صنایع فلزی و عکاسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم ممنوعیت فروش سیانور را بپذیریم لاجرم باید خرید و فروش بسیاری از حشره‌کش‌ها، مرگ موش و امثال این مواد هم ممنوع شود. بدیهی است مراجع مربوطه حسب مورد می‌توانند خرید و فروش بعضی اقلام را به تحقق برخی شرایط موکول کنند،مثل وابستگی به صنف خاص یا داشتن مجوز از مرجع ویژه. اما به‌طورکلی نمی‌توان اعلام کرد خرید و فروش هر نوع ماده سمی ممنوع است. تدبیر موثر و مفیدی که در این مورد می‌توان توصیه کرد این است که فروش کلی و جزیی اقلام سمی و مشابه سیانور با احراز هویت خریدار و تنظیم فاکتور با قید مقدار و گرفتن امضای تحویل گیرنده انجام شود. فروشنده نیز مکلف است در این داد و ستد سوابق فروش را تا مدت معین مثلا 5 یا 10 سال نگهداری کند.»

فرآیند مرگ با سیانور

اکسیژن که به مغزت نرسد خفه می‌شوی، فرآیند مسمومیت با سیانور هم اینگونه است. فاصله پشیمانی بین مرگ و زندگی به دقیقه هم نمی‌رسد. وارد بدنت که می‌شود مرکز تنفس را مهار و عمق تنفس را کم می‌کند.ضربان قلب کند می‌شود و در حالی‌ که تنفس سلول‌ها مختل شده تنها 15 ثانیه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنی و بعد؛ خلاص!

دکتر شاهین شادنیا مدیرگروه سم‌شناسی و مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره جزییات مرگ با سیانور به «شهروند» گفت: «سیانور که در اصطلاح به آن سم خون نیز می‌گویند یک ماده بسیار سمی است که ضریب کشندگی بالایی دارد. این ماده سمی که هم به صورت جامد یعنی قرص، کپسول و پودر، هم به شکل مایع و گاز وجود دارد از طریق خوردن، تنفس، منافذ پوست یا تماس با چشم ایجاد مسمومیت می‌کند. مسمومیت با آن در یک زمان کوتاه تنفس سلول‌ها را مهار می‌کند و روی مغز، قلب و ارگان‌های اصلی بدن اثر می‌گذارد این فرآیند باعث می‌شود تا شخص مسموم به حالت کما رفته و با مرگ سلول‌های بدنش به سرعت به کام مرگ فرو رود. یک قاشق چایخوری از محلول 2 درصدی آن برای کشتن یک انسان کافی است. با این حال فرآورده‌های سیانید تنها به شکل داروهای کشنده وجود ندارد بلکه در داخل برخی از میوه‌ها از قبیل بادام تلخ، دانه سیب، هسته هلو و آلو‌ درصد کمی از سیانور وجود دارد. نکته مهم در این موضوع این است که خوردن 5 تا 6 بادام تلخ به دلیل وجود همین ترکیبات سیانید می‌تواند برای یک کودک بسیار خطرناک و کشنده باشد. هرچند این سم بسیار کشنده و قوی است و در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند منجر به مرگ شود اما اگر فرد مسموم به سرعت تحت درمان قرار بگیرد با استفاده از یک پادزهر اختصاصی می‌توان او را از مرگ نجات داد.»

پرونده‌های قتل با سیانور

کپسول سیانید پتاسیم یا همان سیانور که به‌عنوان یک قرص کشنده شناخته می‌شود به شکل‌ قرص، کپسول، پودر یا آمپول حاوی محلول کشنده‌ سیانید پتاسیم وجود دارد. خوردن 200 تا 300 میلی‌گرم سیانید پتاسیم منجر به مرگ می‌شود. درحالی‌که آمار جداگانه‌ای از مرگ‌ومیر از طریق مسمومیت با سیانور در سازمان پزشکی قانونی وجود ندارد اما تا کنون چندین پرونده خودکشی و یا قتل با استفاده از سیانور در دادسرای جنایی تهران سهمی از استفاده‌کنندگان این سم کشنده را به خود اختصاص داده‌اند. سال 92 پسر دانشجوی معماری با خریدن سیانور از ناصرخسرو، آبمیوه دختر مورد علاقه‌اش را مسموم کرد و با این روش او را به قتل رساند. در پرونده جداگانه دیگری زنی جوان با تهیه پودر سیانور از یک عطاری همسرش را به قتل رساند. او که این پودر را داخل کپسول‌های دارویی شوهرش ریخته بود هرگز تصور نمی‌کرد دستش رو شود.

کاربرد سیانور

هر فرمول شیمیایی با ترکیبات خطرناک بعضا تنها استفاده‌اش خودکشی یا قتل نیست.

سیانورها از ترکیبات کربن و نیتروژن‌اند که معمولاً با طلا و نقره و بعضی فلزات دیگر ترکیب می‌شوند به این دلیل است که در صنایع معدنی استفاده گسترده‌ای دارند. سیانورها معمولاً به حالت جامد و مایع تولید می‌شوند ولی در زمان انحلال یا انبار کردن آنها از حالت جامد آن استفاده می‌شود که پایدارتر است. سیانور به‌راحتی در آب حل می‌شود و بلافاصله گاز HCN تولید می‌کند که گازی سمی، خطرناک و بیرنگ است و بوی بادام تلخ را می‌دهد. فرآورده‌های سیانید در عکاسی، واکنش‌های آزمایشگاهی، صنعت، حشره‌کش‌ها و جونده‌کش‌ها (HCN) و برخی از میوه‌ها مانند بادام تلخ، دانه سیب، هسته هلو و آلو وجود دارند. سیانور به معدنکاران این امکان را داده است که معادنی را که قبلاً غیراقتصادی بوده‌اند فعال کنند. سیانور عمدتاً به صورت اضافه کردن به مخازن در حین عملیات مربوط به فرآوری یا پاشش روی توده‌های ماده معدنی استفاده می‌شود. 70 درصد تولید سیانور در صنایع معدنی استفاده می‌شود و در ژاپن و اروپا به‌عنوان ماده شیمیایی واسطه مصرف دارد درحالی‌که در آمریکای شمالی و جنوبی آفریقای جنوبی و چین در جداسازی طلا کاربرد دارد.

در برخی کشورها محکومان به اعدام را در اتاق گاز با سیانور می‌کشند. آنها را به صندلی در اتاق گاز می‌بندند و مامور اعدام از بیرون دسته‌ای را می‌کشد. به این ترتیب بسته‌ای حاوی سیانور پتاس به درون ظرف محتوی جوهر لیمو که در زیر صندلی تعبیه شده است، می‌افتد و گاز سیانور حاصله، باعث مرگ سریع محکوم می‌شود. بنا بر یک باور عمومی فضانوردان نیز با خود از این قرص به همراه می‌برند تا هنگامی که از بازگشت به زمین نومید شدند از آن استفاده کنند.

امنیت اجتماعی در چنگال خلاء قانونی

از زمزمه‌های آرام دلالان ناصرخسرو در کوچه‌های فرعی تا معتبرترین فروشگاه‌ها در اصلی‌ترین خیابان‌های شهر فرقی نیست، وقتی خلاء عدم نظارت فروش غیرقانونی سم کشنده سیانور بر کرانه امن جامعه یکه‌تاز است. سیانور، قرص برنج، اسید و اسلحه فرقی نمی‌کند وقتی دلالان و فروشندگان بساط‌شان را در این خلاء، بر سر مردم شهر پهن می‌کنند و آرام آرام مرگ از هرگوشه که بخواهی، «در می‌زند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۲۰
شهاب الدين كارانديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
3
106
فردي كه ميخواد بميره بايد گذاشت بميره. آقا نميخواد زندگي كنه در اين دنيا. زوره مگه؟
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
منم کاملا موافقمممممم. زندگی زوری که نیست
ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
این خداست که زندگی رو به ما داده و ما حق نداریم اونو از خودمون بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
وقتی خدا زندگی میده و بنده خدا حق زندگی رو میگیره دیگه خدا هم نمی تونه کاری کنه تا اون بنده بتونه خوب زندگی کنه
معصومه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
واقعا باهات موافقم
sani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
9
66
منم میخوام بمیرم ولی نمیدونم چه راهی انتخاب کنم که بدون درد باشه واقعا حالم بده
پاسخ ها
میم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
یه خشاب قرص پام بخور صب دیگه بیدار نمیشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
36
20
انسان تومشکلات سرسخت میشه اشتباه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
من می خوام از کجا بخرم
یک جوان فوق لیسانس ببکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
7
106
تقاضا دارم تهیه قرص سیانور را آزاد کنند، شغل و مسکن و ازدواج از شماها نخواستیم فقط این قرص را در اختیار قرار بدین تا خودمونو خلاص کنیم اینجوری آماری بیکاری جامعه هم پایین میاد.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
7
97
واقعا زندگی چرت ترین چیزه ولی خب خودکشی هم باید جوری باشه درد نکشییم کاش ی راه اسون و بدون درد باشه ک دردو نفهمیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
واقعا راست میگه منم همین کارو میکنم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
3
44
بدون دل بستن از دنیا نامرد خاموشی خداحافظی کنیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
5
53
دلم نمیخواد زندگی کنم متنفرم ازش.چون همه چی شده پول چیزی که من ندارم.تلاشمم کردم.عشقمم واسه پول ولم کرد و رفت.سیانور اگه پیدا کنم خیلی خوبه.نشد یه راه دیگه
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
4
57
واقعا چ لذتی داره مرگ
دعا کنید پیدا کنم سیانور
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
6
36
واقعا چ لذتی داره مرگ
دعا کنید پیدا کنم سیانور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
منم می خوام برم ناصر خسرو بخرم دیگه هیچ کسیو ندارم یه مادرم بود که اونم خوشحال میشه نه معتادم نه متاهل یه لیسانس بیکارم هر جا میرم دنبال کار به بن بست می خورم
Kowsar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اگه کسی قرص سیانورداره بگه لطفا میخوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
تو را خدا پیدا کردی به من
هم بگو از کجا گرفتی
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
51
این دنیا پراز بدیه واسه کسی که نمیتونه و نمیخواد بد باشه زندگی سخته.
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
42
این دنیا پراز بدیه واسه کسی که نمیتونه و نمیخواد بد باشه زندگی سخته. پس باید مرد
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
27
این دنیا پراز بدیه واسه کسی که نمیتونه و نمیخواد بد باشه زندگی سخته. پس باید مرد
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
3
33
کاش یشد راحت تهیه کرد...
جک بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
46
من ایقد اوضاع مالیم خرابه خداشاهده پول سیانورم ندارم ک بگیرم عجب زندگی شده
پاسخ ها
سیا مث برف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
داش عین همیم...
عصن خیلی مسخرهـ شدهـ زندگی...
...
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
چرا
جک بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
6
18
من ایقد اوضاع مالیم خرابه خداشاهده پول سیانورم ندارم ک بگیرم عجب زندگی شده
فوقلیسانس ی مملکت باشی بیکار و حتی پول سیانورم نداشته باشی
۶۰۰ هزار داشته باشم ک باهاش زن میگیرم ماشین میخرم
دیگه ب سیانور نمیدمش
نیکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
3
26
از کجا میشه اصفهان سیانور خرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
2
13
والذ منم در به در دنبال سیانورم هر کیم ک داره بمن نمیده
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
5
31
دودلم ميترسم خودمو بكشم ولي الانم هر لحظه دارم مي ميرم
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
4
29
تو رو خدا اگه کسی میدونه به منم بگه از کجای تبریز میه سیانور پیدا کرد به قران خسته شوم از این زندگی نکبت
پاسخ ها
حسین چسبان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
تو دیگه چرا تو که فقط یه دختر معصومی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
25
اختیار جونمون رو دارییم یا اینم باید شما بگیرید بذارید مردنمون سریع باشه وزجر نکشیم
ایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
2
22
منم تصمیمم ۱۰۰ درصددشده دیگه زندگیم هیچ جور درست نمیشه همه ولم کردن و رفتن. اگه بمونم باید بدربشم پس مردن بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
41
7
عزیزان روانشناسی خودتان را نیرومند تر کنید تا از زندگی لذت ببرید
لطفا کتاب آیین زندگی نوشته دیل کارنگی را مطالعه بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
20
7
مرگ پایان کبوتر نیست....
ساحل
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
3
17
سلام زندگیم از دستم رفت دیگه راهی برام باقی نمونده تمامه درهابه روم بستس چیکار باید کنم فقط به مرگ فکر میکنم سه بار خودکشی کردم اما هنوز زندم چه باید بکنم
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
4
19
پول خرید سیانور ندارم. میرم همون قرص برنج میخرم. اگر بار گران بودیم رفتیم. خداحافظ
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
57
دنیایی که توش پدر و مادرت هم بهت رحم نمیکنن تبدیل میشه به جایی که بی صاحبه و هر کی هر غلطی دلش خواس میکنه پس مرگ شرف داره به زندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
29
کاش میشد همه میتونستن تهیه کنن
حوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
16
م پولشو دارم نمیدونم از کجا بخرم،ی مشکلی دارم بعد مرگم مشخص میشه،از اون میترسم
پاسخ ها
hamin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
خب عزیزم وقتی مردی اونی که میترسی معلوم بشه بزار بشه اخه بعد مرگ ادم چیزی دیگه مهم نیس حسی نداری که بترسی
ارمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
3
20
وقتی که سرطان داره ذره ذره وجودتومیخوره پول درمانشم نداری چیکارمیشه کرد پس بایدسیانوربخوری
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
46
9
خیلی عجیبه کسایی ک از درد خودکشی وحشت دارن و میترسن ب فکر اون دنیا و جهنمو عذابش نیستن حتی اگه از کل دنیا ناامید شدین از خدا ناامید نشین ک منتظر یه توجه کوچیکتونه زندگی همه پستی بلندی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
3
15
از زندگی متنفرم میدونید ک تو سن 27 سالگی همیشه در عذاب بودم بسمه
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
9
منم میخام
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
4
با سلام سم موش که سیانوره . همون سیانوره که ادمو میکشه یا نه یا الکیه ؟ یعنی خالصه یا نه ؟ لطفا توزیح بدین ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
29
وقتی از همه دنیا حتی پدرو مادرت یا همسر بهت رحم نمیکنن و هرکدومشون یجوری چنان لهت میکنن که بزور بلند میشی وتا جون میگیری بقیه عذابت میدن!این همه بدبختی واسه چیه؟اینکه همه دورتن وقتی در پی محبتی هیچکس تاسودی نداشته باشیحسابت نمیکنه!این زندگی کوفتی به چه درد میخوره؟جز اینکه هرلحظه خوشحالی دیگرانو ببینی و خودت بینصیب باشی!نتونن تحملت کنن!ازت متنفرم زندگی چون بازم خوردم کردی لهم کردی!دفعات قبلی نشد ولی این دفعه تمومه!مرسی خدا بابت این همه بی توجهیات به زندگی من!
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
4
9
من فردا ۱۸ سالم میشه، گاهی اوقات خیلی دلم می خواد که دیگه نباشم و یه دفعه که خیلی حالم بد و ذهنم درگیر و عصبی بودم ۱۰ تا قرص ایندیرال خوردم ولی با اینکه مامان و بابام فهمیدن و منم طوریم نشد اما تا چهار روز بعدش گیج و منگ بود. اوایل خیلی دوست داشتیم که بمیرم ولی الان میترسم ازش و تصور اینکه مامان و بابام هم بعد از مرگم نابود میشن سخته برام وگرنه شاید منم الان نبودم. زندگی برام مثل یه جبر میمونه که باید تحملش کنم ولی گاهی اوقات با تیغ و خط انداختن روی بدنم ذهنما برای یه مدت آروم میکنم.
black girl
|
United States of America
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
5
35
چند روز پيش از يكى از دلال هاى ناصر خسرو خريدم و روز تولدم تمومش مى كنم. اين خوشحال كننده ترين اتفاق دنياست! :)
پاسخ ها
Soma
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
خوش بحالت يعني خيلي راحت تونستي بگيري؟
طیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
2
18
منم همینطور میخوام کادوی جشن تولدم بشه سنگ قبرم دنیا واسع ادمای خوب
طیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
22
دنیا برا ادمای خوب جا نداره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
16
دنیا دنیای استثماره
محمدکاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
1
9
دقیقاااا مث من فقط قذص پیدانمیکنم توروخدا کسی داره بفرست6 وپولشو بهش میدم..
zak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
1
17
من صادقانه روز تولدم بغض میکنم.
روز نیست که به فکر خودکشی نباشم.
ولی میترسم از دردش
همون درد انی
اگه یه چیز باشه که سریع خلاصت کنه خیلی قبل تر این کارو میکردم.
دنیایی که این باشه بدرد زندگی نمیخوره
به نظر من کسانی که خود کشی میکنن افراد ضعیفی نیستند،فقط از بین دو جهنم اون یکی رو انتخاب میکنن.
علي
|
United States of America
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
27
من هر چي كه تو زنديگيم بخوام دارم هر چي كه بخوامت دارمو انگار هيچي ندارم مشكل من اينه كه قلبم تاقت تحمل كثافت كاري هاي اين دنيا رو نداره من فقط خسته ام خدايا تو ميدوني كه درد من چيه پس اگه هستي به دادم برس......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من سیانور دارم هرکی می خواد شماره بزارد باهاش تماس می گیرم قیمت ۷۰۰۰۰۰
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
8
22
آقا من حالم از شماها بهتره فعلا دست نگه میدارم یه وقت تموم نشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
بمیرم راحت بشم
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
7
میخوام خود کشی کنم یه راه بی دردو میشه بهم بگید اگر قرص باشه که چه عالی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
1
16
واقعامسخرست.خداوندمهربون آدمهای بدبختی مثل من روآفریده تاخوشبختی معنی پیداکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
7
صبرکن سهراب قایقت جادارد؟من هم ارهمهمه داغ زمین بیزارم
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
22
3
گذر زمان خیلی چیزارو عوض میکنه
صبر کنید خدا بزرگه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
37
4
من رشته دانشگاهیم سم شناسی هست. از کامنت ها شوکه شدم. همه دنبال خودکشی اومدند اینجا!!!!!!!!!
نکنید اینکارو
گذر زمان خیلی چیزارو عوض میکنه
صبر کنید خدا بزرگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
گذر زمان تنها پیرترت میکنه و نا امید تر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
2
21
به نظر می رسد وقت رفتن است
وقت رفتن وبار سفر بستن است
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
7
یه سوال/
یعنی هر قرص سیانوری باشه اگه بخوری میمیری??
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
1
8
از کجای تهران میشه سیانور تهیه کرد؟؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
2
9
اگه یذره اعتقاد یذره علاقه نبود الان تموم شده بود
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
1
10
منم خسته شدم واقعا
عصیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
1
7
چه فرقی میکنه به دست سیانور کشته شیم یا به دست
خیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
9
من همتونودرک میکنم من به همتون اطمینان میدم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
15
منم از این زندگی کوفتی خسته شدم ن پول دارم ن کار دارم ن خانواده هیچی ندارم الان تنها چیزی ک ب ذهنم میرسه همین قرص سیانورهس اگ کسی میتونه تهیه کنه شماره بزاره زنگ‌میزنم میرم میگیرم.خدایی اگ وجود داشت حال روز ادما این نبود همش چرت‌پرت هس ن جهنمی وجود داره ن بهشتی خودکشی ک کنی فقط میمیری ا این دنیا راحت میشی بعدش فقط خوابی بهترین راه فقط سیانور هس
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
1
16
منم میتونم پولش رو بدم برا سیانور. تصمیم گرفتم برم ناصرخسرو، ولی تنهایی میترسم از اونجا ها. اگه کسی داره شماره یا آدرس یا یه چیزی بده. ممنون. من پیگیرم
پاسخ ها
hamin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
سلام بیا تلگرامم اونجا صحبت کنیم بخدا منم دنبالشم
@amini21920
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سلام من دارم تلگرام پيام بده
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
1
13
منم میتونم پولش رو بدم برا سیانور. تصمیم گرفتم برم ناصرخسرو، ولی تنهایی میترسم از اونجا ها. اگه کسی داره شماره یا آدرس یا یه چیزی بده. ممنون. من پیگیرم
پاسخ ها
aminj21920
| Japan |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
شوخي کردم ندارم فقط اسمش رو شنيدم
خردادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
19
4
دیوانه شدید؟؟؟
بدبخت ترین پسر دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
17
دارم میمیرم بیستو یک ساله دارم زجر میکشم امشب مامانمم گفت بکش خودتو راحت کن من عین خیالمم نیست سه روز گریه میکنم تموم میشه میره تو دنیایی که قراره مادرت بیشتر از همه دوست داشته باضه و‌اینطوری‌ میگه دیگه چه انتظار از بقیه بی پولم بی کشم مشل کاری دارم مشکل مالی دارم مشکل احساسی دارم مشکل خونوادگی دارم خوب منم یه امید میخوام برا زندگیم بخدا حال خیلیاتون از من بهتره من هر نوع مشکلی فکر کنید دارم از عشقو عاشقی بگیر تا طلاق‌ پدر و مادر بی پولی و ورشکستگی پدر بی پولی مشکل عصبی مادرم تروخدا واسم دعا کنین حتی پول سمم ندارم حتس جرات خودکشیم ندارم
پاسخ ها
ن ش
| India |
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
کسی که مشکل عشق و عاشقی داره پس اصلا نمی دونه مشکل چیه
بیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
زنده ای
سارا
|
Germany
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
10
تو رو خدا تو شیراز هم هر کسی سراغ داره به منم بگه !
واقعا خسته ام از زندگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
10
منم می خوام قرص سیانور هر کی داره به من خبر بده پولش هم می دم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
1
7
آدرس بدین کجا هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
5
آدرس بدین کجا هست
مهسا
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
12
ب نظر من زندگي ك توش هيچي نباشه و پدرت ازدست داده باشي و مامانت تااخرشب كاركنه و بدترين بلاها سرت اومده باشه ب هيچ دردي نميخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
3
توي شيراز ميخوام،،،،واقعا اگه ميدوني بگيد،،،
مهسا
|
United States of America
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
8
ازتون خواهش ميكنم تواصفهان اگ جايي براي فروش سيانور ميشناسيدبگيد
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
3
روش خودکشی که شبیه مرگ طبیعی به نظر بیاد و درد هم نداشته باشه وجود نداره?سیانور خیلی خوبه ولی همه میفهمن خودکشی کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
8
خودکشی بهترین راه برای خلاص شدن از دردا خواهش میکنم بگید چطور میشه سیانور تهیه کرد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
20
آقا تورو فاطمه زهرا نصیحت نکنید, کسی کارت دعوت نفرستادخ حضرات بیاید اینجا نصیحت کنید و امید فضل و بخشش کنید. دوس دارم بمیرم به هیچ احدی ام ربطی نداره . راه تهیه سیانور کسی میدونه بگه , نمیدونه
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
9
11
خواهش میکنم بگید دقیقا چقدر باید مصرف بشه،تا زود اثر کنه من برای خودم ودوتا بچه هام میخوام،نمیخوام اذیت بشن،راستی میشه توی شربت حل کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
زنده ای
منم من
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
9
منم واقعا دوست دارم راحت بشم .نمیدونم دخالت دیگران برای چیه!! اقا ما رو که تو قبر بقیه نمیذارن هر کسی باید حق انتخاب داشته باشه برای مرگش!!! تو کشور دانمارک یه دختری رفته بود گفته بود اقا جان نمیتونم زنده باشم دیگه حتی مشاوره و قرص م اثر نداشته راحتش کردن!!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
11
6
من هم بيكارم و بيمار هم هستم. فقير هم تا دلت بخواد. ولي هرگز فكر خودكشي هم نكردم

حال بهم خورد اين درد دلها را خواندم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
10
واقعا زندگی ارزشی نداره که آدم بخواد خودشو الاف کنه به خاطر هیچ و پوچ.من خیلی وقته به خودکشی فک میکنم اما انجام دادنش جرات میخواد.بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک همسرم به دلیل درآمد کم میخواد ازم جدا شه.آیا این رسم انسانیته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
1
7
حتی پول واسه خریدن سیانورم ندارم. بدبخت بدبخته همه جوره
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
3
منم میخام، سیانور از همه روشا بهتره
ولی
میگم حالا چه کاریه خودمون چند وقت دیگه بلخره میمیریم
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
8
2
منم ميخوام
واسه خودمو عشقم
اول اونو بكشم بعد خودمو
بعد اين همه سال عاشقي
ميگه ازدواج نه
در اين حد
دختر موفقي ام ولي از زندگي سيرم كرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اصفهان کجا سیانور می فروشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
5
منم میخوام واقعا نیاز دارم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
3
منم میخوام واقعا نیاز دارم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
5
4
ادمای زود رنج همیشه بدبختن کاشکی به خودمون میومدیم من فکر میکردم خودم فقط خرابم.
اوضاع هم همیشه اینطور نمیمونه
نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
8
خدایا خودت راحتم کن
باباي امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
4
2
بچم مريضه -ميخام جفتمونو راحت كنم -اميدي به آينده ندارم - همه چيزم تكميل تو دنيا- همسر ايده آل - پدر و مادر نمونه- اقوام خوب - همين تهرانم -فردا ميرم دنبالش - ما طاقتمون تمومه
وايسا دنيا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
24
0
سلام
کسی که خود کشی کنه هرگز بخشید ه نمی شه
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
کسی که بخواد خودشو راحت کنه حتاما به اخر خط رسیده من نمیخوام بخشیده بشم میخوام برم پیش برادرم عاشقشم نمیتونم نبودشو حس کنم
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
7
سیانورازکجاپیداکنم
Ershad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
9
من یه پسره ۱۷ ساله ام دیگه از این زندگی خسته شدم نه پدر دارم نه مادر .فقط میخوام بمیرم همین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
7
منم از زندگی سیرم،زندگی بدون عشق،شوهری که راحت میگه برو و تو به فکر آبروی خانوادتی و دلت نمیخواد بری خونه مادرت تا هر روز آب شدنش وببینی دلیل خوبی برای مردن نیست؟ تحقیق کردم بهترین راه خودکشی سیانور هست و چجوری پیدا کنم که من یک زن بی دست و پا هستم
Sama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
1
5
توی اهواز کجا میشه این قرص رو پیدا کرد؟حداقل مردنمون بدون درد باشه
Shakila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
4
من هم امیدوارم تا این سم و پیدا کنم تا چند هفته ی دیگه که لازمم میشه چون پیدا نکنم مجبورم از راه های دیگه که خطر مرگش کمه استفاده کنم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
10
منم میخوام برم بخرم
از خودم بدم میاد
همش دروغ همش کثافت
اخه من به چه درد این دنیا میخورم.
اومدم تا یه باری بردارم خودم شدم سر بار
هر کسی اینو میخونه از ته دلش برام دعا کنه
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
17
4
این طرز فکرا بدای الان شماست که احتمالا تحت فشار زیاد یا افسردگی هستید.بعدا نظرتون عوض میشه.جای 600 تومن قرص 100 تومن پول دکتر روانشناس بدید
ماکان
|
Germany
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
3
من خیلی از مرگ همراه با درد میترسم
تحقیق کردم بدون درد ترین خودکشی سیانوره
اگه کسی داره بگه برام بفرسته پولشو براش میفرستمخخخخخخخخخخخخخ
تشنه سیانور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
3
8
سلام من 18 سالمه دانشجوم .من 4ساله دچار بیماری روحی روانی به اسم وسواس فکری شدم هر کار کردم تا خودمو خوب کنم نشد دکتر رفتم همش قرصای خواب اور بهم میداد .میخوردم خوب میشدم دوباره ور میگشتم سر خونه اول دیگه هیچ وقت خوب نمیشم .این بیماریم هر روز داره شدیدتر میشه.بهترین راه رفتم خوب نشدم.پس مردن شاید حالمو خوب کنه(:
0935
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
2
4
پس اگه شما جای من بودید چه کار می کردی من دوست داشتم بیماری روحی روانی داشته باشم ولی این مشکل نداشته باشم
أسير حفاظت لعنت اللاه عليه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
9
3
كسي تو اصفهان ميخاد تماس بگيرم ..مت نمايندگي رسميش رو دارم واسه فروش تحت ليسانس حضرت عزرائيل !!!!!با خدمات پس از فروش به شرط مرگ قطعي و قرعه كشي به ازاي هر خريد به قيد قرعه يك دست كفن ساتن مجلسي اهدا مشود!!!! لطفاً فقط خاتمها تماس بگيرند!!!٠٩ . اراده از سوي شما فوت با كيفية از ما !!!!!
292
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
3
10
منم دلم میخواد بمیرم ولی همیشه تصور اینکه مادرم بعد از من چی میکشه نمیزاره خودکشی کنم فقط آرزوی مرگ دارم همین
کوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
4
8
منم زنم ۸ شهریور خودکشی کرد خودشو دار زد منم دیگه دلیلی برای زنده ماندن نمی بینم اگرم تا الان زندم بخاطر دختر ۳ سالمه ولی دیگه خسته شدم دوس دارم همون جوری که زنم از دنیا رفت منم همونجوری بمیرم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
1
14
من قرص برنج دارم.
حسن
|
Germany
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
1
5
شما که جوانید من 53سالمه خسته ام از این زندگی لعنتی به همه راهای خودش فکر کردم به همه خدایا یه مردن اسان برام مقدر کن خدا کجا برم به کی بگم دردمه
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
سلام پیام های من لطفا بگذارید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
6
منم دوست دارم خودکشی کنم ولی فعلا وقتش نیست و مشکل من عاشقانه یا مشکل مالی و عاطفی نیست ولی اینکار خودش ریسک بزرگیه امکان داره خودکشی ناموقق باشه و تا اخر عمر روزی صدبار ارزوی مرگ کنی من خودکشی با اسلحه رو ترجیح میدم چون ابزارآلات اشتباه نمیکنند مگر اینکه اشت باهشون کار کنی ولی داروها همیشه درست عمل نمیکنن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
6
8
سلام
من ميترسم خودمو بكشم واقعا دل و جرات ميخاد و احمق بايد باشي كه اين خانواده ي ساده رو چند روز شايدم چند ماه عزادار كني
دلم واسشون ميسوزه اگه نه واقعا دنيا رو دوس ندارم
همشون از ايني كه هستن افسرده تر ميشن وقتي من خودمو بكشم
تنها دليلي كه ميترسم و خجالت ميكشم اينكارو كنم اينه كه اگه ناقص بشم چطور توو چشمشون نگاه كنم
تازه من دختر شاد و دلخوشي هستم به اين نتيجه رسيدم كه دنيا پوچه
خدا بداد بقيه برسه
شايد نماز بخونم و به خدا توكل كنم درست بشع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
باهات موافقم
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
2
0
کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
3
ميشه آدرس اصفهان به من بديد
zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
1
3
سلام اگه کسی واقعا ادرس جایی ک بشه قرص برنج گرفتو داره لطفا ب من بده همه جارو گشتم نیست یا سر کاریه تو رو خدا ادرسو بدین تا با درد کم راحت شم از زندگییییییییییی
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
5
سلام دوستان من میخوام در صورت نرسیدن به هدفم خودکشی کنم
شرایط زندگیم دقیقا مقل همتونه(عشق رفته خانواده بی پولی....)

کسی میدونه فرق بین اصل و متفرقه سیانور تو چی هستش؟
و ادرس یا تلفن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
7
زندگی تو دنیایی که ستم ستمگران تمومی نداره جز رنج و افسردگی چبزی نیست
هرروز از پروردگار مرگمو میخوام ولی ....
دلم خواب ابدی میخواد
ماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
4
توروخدا اگه میدونین از کجا میشه تهیه کرد به منم بگین. مدت طولانیه دارم عذاب میکشم فقط میخوام اروم و راحت تمومش کنم. پولشم دارم مشکلی نیست
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
5
2
من هم از دست دختر و پسری میخوام خودکشی کنم بعد از دست زنم
محمدرضا
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
1
زندگی ک با منت باشه همون بهتر بمیریم خدا زندگی بهمون داده اما خودش گفته تو هیچکاری منت نذاریم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
1
4
گاهی وقت ها دوست داری زندگی کنی تو هم حقت که زندگی هست رو میخوای اما نه زنده به گوری این زندگی نیست که ما بخواهیم ادامه بدیم این مرگ تدریجی با عذاب پس اگه میگن خدا میدونه کی وچطور میمیریم شاید خودکشی هم یکی از همون دونسته خداست که قراره انجام بشه تا خدا هم نخواد حتی خود کشی هم بکنی میبینی که نمیمیری پس خود کشی میکنم دوباره شاید این بار خدا هم خواست وشد،سیانور رو هم خدا خلق کرده ............................
Fatiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
5
سلام من سیانورمیخوام توروخداجوری به دستم برسونید
Masoumeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
4
فقط این قرص رو بهم بدین هرچی بخوای میدم
پاسخ ها
hamin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
سلام منم بریدم و محل فروششم میشناسم اما تنهایی ترس داره اگه واقعا میخوای بیا تل حرف بزنیم باهم بریم بخریم
رضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
3
از کجا میشه سیانور خرید با قیمت کم در شیراز
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
از کجا سیانور پیدا کنم توروخدا ادرس بدین در تهران
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
2
سلام. کسی میدونه ای قرص کجا پیدا میشه . هر کی برام پیدا کنه بهش انعامی هم میدم .
ساره
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
3
17
من مطمئنم بهشت و جهنمی وجود نداره ، اگر داشت اولا روحانیون و مذهبیون هیچگاه راهش رو به مردم نشون نمی دادند ، ادیان فقط برای مفتخوری یک مشت روحانی بوجود آمده ، بگذریم راستش من دوبار تا بحال خودکشی کردم ، فکر کنم قرص هایی که خوردم زیاد قوی نبودند ، زاناکس خریدم می گفتند با یکیش براحتی و سریع خوابت می بره با چند برگ ازش باید به کما می رفتم که نرفتم متاسفانه ، بهترین و بی دردترین راه فقط خوردن قرص خوابه ، من شجاعت خوردن سیانور رو ندارم ، اینقدر توی زندگی زجر کشیدم و تحقیر شدم که دیگه توان روحی کافی برای مرگ دردناک رو ندارم . اگر بتونم قرصی پیدا کنم که مطمئن بشم بعد از کما می میرم حتما استفاده می کنم .
Masoumeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
6
9
من دارم مال بابام کی میخواد بهش بدم ما تو ظفر تهرانیم
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
سلام‌ من میخوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
من میخام خونمونم نازی اباده
هرچی بخوای بهت میدم فقط قرصو بده بهم
هستیار
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
4
19
من ی پسر بیست ساله هستم..خوشحال بتونم با کسی ک
مشکلی ناراحتی داره همدرد باشم و بهش کمک کنم
لطفا دوستان دریغ نکنید شمام کمک کنید.هر کسی ب جوری
میتونه ب کسی دیگه کمک کنه...
دقیقا منم تا پارسال دلم مرگ میخواست ن بخاتر عشق بی وفایی
شکست مالی .من مادرم خودکشی کرد بخاتر دلایلی
ادم ب همنوعانش کمک کنه فارغ از هر نژادی و نوعی
زندگی بدون کمک ب دیگران ارزش چندانی نداره...
ایدی تلگرامی من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
22
5
خودکشی یه کاره بچه کانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
20
2
خودکشی یه کاره بچه کانه است از ایران بروید
پاسخ ها
ن ش
| India |
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
ما میگیم پول کرایه ماشینم نداریم بعد تو میگی از ایران برید آخه چی میگی بابا
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
2
6
منم خسته شدم
پاسخ ها
Kowsar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
پول بده مابریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
9
4
منم خیلی خستم از این همه مشکلات .اما بازم شکر راضیم ب رضای خداوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
8
2
منم خیلی خستم از این همه مشکلات .اما بازم شکر راضیم ب رضای خداوند.
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
2
5
خودکشی با سیانور زجر اوره؟
پاسخ ها
هستی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
نه توچندثانیه اتفاق میوفته
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
3
منم داغونم از همه چی همه زندگیمم باختم تو روزگار چیزی برا از دست دادن ندارم اره منم دنبال خود کشی ام
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
5
منم داغونم از همه چی همه زندگیمم باختم تو روزگار چیزی برا از دست دادن ندارم اره منم دنبال خود کشی ام
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
2
13
خواهشا انقدر هی نصیحت نکنید ، مگه تو دل ادم ها هستید ببینید چه خبره هر کی دردش تو دلش فقط شنونده خوبی باشید لااقل
Kowsr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
4
کسی اگه سیانورداره بگه لطفا
دنبال مرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
1
5
من رفتم ناصر خسرو ولی پیدا نکردم سیانور
خستم خییییلی خستم
ناصر واوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
1
سلام ببخشید اگر در ساوه سراغ دارید بگید از این دنیا خسته شدم
من سراغ دارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
15
من سراغ دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
من میخوام ادرس بده
ارمین تقوی
| France |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
داداش سلام من سیانور میخوام
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
داداش ادرس بده منم میخوام.شیرینتم محفوظه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
منم میخام اگه ممکنه کمک کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
الآن کجایی؟
م.ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
8
من ساکن خراسان شمالی هستم و به نظرم ادامه این داستان هیچی جزنگرانی و ترس و استرس نیس و میخوام هرچه سریعتر داستان زندگیم رو پایان بدم.قلبا احساسم اینه ک باید ب ارامش برسم. اگ کسی میتونه کمک کنه برای پیداکردم سیانورلطفاکمک کنیدباتشکر
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
9
من خیلی وقت پیش از این دنیا سیر شدم و هر روز ارزوی مرگ میکنم من مشکلی ندارم فقط از دست و خانواده ام و این دنیا میخام راحت شم ........
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
4
خسته شدم از این زندگی هیچی برام مفهومی نداره
دیگه تحمل ندارم از خودم متنفرم که حتی جرات خودکشی رو ندارم
hamin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
5
زندگی اسف باره واقها از یه جایی به بعد تحملش سخت نیس غیر ممکنه منم فقط به سیانور فکر میکنم
hamin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
7
زندگی اسف باره واقها از یه جایی به بعد تحملش سخت نیس غیر ممکنه منم فقط به سیانور فکر میکنم
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
7
کجای زندگی منی دقیقن!
پاسخ ها
بدبخت‌ترین دنیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
از وقتی که ازدواج کردم تاحالاکه ۴۰سال میگذره یک روز خوش ندیدم همسرم بچه هاموطوری بارآورده که تنهامحبتشون به بی احترامیه هرچی دارم ازم گرفتن برای اینکه تو خونه نمونم همش میرم بیرون دیگه طاقت ندارم تصمیم گرفتم خودکشی کنم واین کاررا میکنم
ALVEDA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
9
تو دنیایی که همه بهت بی توجه هستن زنده موندن چه فایده داره حتی نزدیکترین افراد زندگیت مثل خانواده و زنت
دیگه زندگی هیچ لذتی نداره نسبت به همه چی بی تفاوت دیگه هیچ چی خوشحالت نمیکنه
آدم دلشو به کی وچی خوش کنه به امید کی زندگی کنه وقتی دلخوشی نداشته باشی پس بودن تو این دنیا چه فایده
به دنیا اومدنمون که دست خودمون نبوده
حداقل یه نقش کوچیکی تو پایان زندگیمون داشته باشیم
دیگه خسته شدم
دیگه بریدم
خدایا به فریادم برس
پس کی راحت میشم از این دنیا
دختر خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
8
دو تا قرص سیانور بردار بروی روی یک کوه یا پل یا هرجای پرت دیگه، تا بیان پیدات کنن چیزی ازت نمونده، یه نامه دروغکی هم بذار بگو با دوستام قاچاقی میرم اروپا، رسیدم بهتون خبر میدم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
3
کاش یه کوفتی بود الان میخوردم 15 ثانیه ای تموم میکردم، از وقتی مامانم رفته دیگه شوق و ذوق هیچیو ندارم حالم از این دنیا به هم میخوره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
1
2
منم امروز از خدا نا امید شدم پس گور پدرش میرم خودکشی کنم چون دارم شرمنده عشقم میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
2
منم چن وقته دارم ب خودکشی فک میکنم ولی عرضشوندارمننن ...خدااا
Mobin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
0
2
سلام دوستان منم به فکر خود کشیم از عشقم که بد جور شکستم از داداش بزرگم بدتر شکستم ۶بارم خودکشی کردم ولی فقط دستم شکست تروخدا یه راحل بدین واسه مردن مهم نیس درد داشته باشه یان؟؟؟
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
2
ینی طوری شده این زندگی که مرگو آرامش میبینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
2
اي كاش منم ميمردم، همه ي همكلاسي هام پيشرفت كردن ولي من جاماندم و واماندم تورو خدا براي منم دعا كنيد خواهش ميكنم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
2
کسی اگه سیانور سراغ داره بگه اصفهان. نقدی هم پولشو میدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
1
3
صفر نهصد و بيست....نود دو
Baran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
3
0
جزسیانور دیگ چی میشه خورکشی کرد
پياده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
2
1
تورو خدا اگه كسي سيانور داره يا ميدونه از كجا ميتونم خيلي سريع پيدا كنم بگه هر چي بخاد ميدم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
3
زندگی واس مابدبختا ارزش زندگی کردن نداره
خودکشی بهترین کاریه واس ما
ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
بابا چرت و پرت چیه معرفی کنید اگر کسیو سراغ دارید خلاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
2
توروخدا کمکم کنید چقد روضه میخونید بابا مانمیخواییم زنده باشم به چه دلیل چه اجباری هستخستم هیچ امیدی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
3
این دنیا ب هیچ دردی نمیخوره بهتره سیاه نور بخورم
اون جهنم بهتره از این جهنم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
3
3
منم دلم میخواد خودکشی کنم. آدم مهربونی بودم که دلم میخواست عشق تو دلمو خرج کسی کنم اما مشکلم اینه که اصلا میل جنسی ندارم و خب هیچکسی بدون میل جنسی حاضر نمیشه کنارت باشه. هی هم همه میپرسن چرا ازدواج نمیکنی. چند وقت پیش هم یک پسری شروع به ابراز علاقه کرد و من هم دوسش داشتم اما خودم که میدونستم چه مشکلی دارم واسه همین مجبور شدم محو شم و بذارم بره
هنگامه
|
Germany
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
2
منم دارم میرم بخرم دوتا بچه دارم ولی شوهر سابقم وفتی من تازه زایمان کرده بودم به اسم من کلاهبرداری کرد الان بعداز دوازده سال که باسند بیرون هستم شش ساله طلاق گرفتم دوتابچم رو نگه داری میکنم خانواده ی شوهر سابقم میخان سندشون رو پس بگیرن منو بندازن زندان منم سیانور میخام بخرم هر وقت اومدن سراغم بخورم چشمشون به پول کلیه ای که فروختمه هستش اونو گذاشتم واسه بچهام خودمم راحت میکنم
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
3
اهواز کسی میدونه از کجا باید تهیه کنم هربار میام خودکشی کنم میترسم دنبال یه راه اسونم
Amirchakaad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
7
2
چقدربد ک جوونای ایرانی،آریایی خودشونو ته خط میبینن.واقعا متاسفم که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
خسته روزگارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
1
اصلا چه کسی برایش مهم است.منی که میخواهم بمیرم برای که مهم است هیچ کس.
سایه پوچ منی که هر روز مرا به مرگ نزدیک تر میکند دیگر چه توفیری دارد سیانور و یا قرص برنج و یا...
هیچ کدام مهم نیست.اینها که گفتند زندگی زیباست زندگی باید کرد اگر یک ثانیه خود را جای من می‌گذاشتند باز هم می‌گفتند زندگی زیباست باز هم می‌گفتند زندگی ارزش دارد نه نمی‌گفتند.
به امید دیدار
یاحق
lionex
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
2
7
اگر کسی از شما ها حال روحی بدی داره ولی نمیتونه مشکلشو به کسی بگه میتونه به صورت ناشناس توی تلگرام باهام درد و دل کنه من شبو روز بیدارم بهش گوش میدم ایدیم اینه
هیچکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
کسی نمیدونه سرنگ هوارو باید کدوم قسمت بزنیم تا بمیریم من اینکارو کردم اما نشد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
منم میخوام خسته شدم از این زندگیه بی معنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
امروز تولدم بود و حتی ننه باباممتبریک نگفتن بودو نبودم بره هیشگی هیچ فرقی نداره
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
من ۱۵ سالمه هیچ اشتیاقی برای ادامه زندگی ندارم لطفا
اگه پیدا کردین ادرس بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
2
پولش مهم نیست تو 15 ثانیه میکشد خیلی قوی تر از قرص برنج هیتلر با سیانور خودکشی کرد سال 1945
قرص برنج هم میکشه اما درد داره انگار چاقو بزنن فرار
اما سیانور هیچی متوجه نمیشی تا 5 بشماری رفتی پیش خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
5
الهی آنهایی که باعث خودکشی دیگران میشن بمیرند ،نه اونایی که به مرز خودکشی رسیدن ، من معتقدم این دعا حتما برآورده میشه، هرکسی به مرز خودکشی رسیده باید
دعا کنه باعث وبانیش نابود شه، ذلیل شه.
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
توروخدا هر کی داره به من بده من میخوام
من نمیتونم تنها از خونه واسه مدت طولانی برم بیرون به کسیم نمیتونم اعتماد کنم ولی واقعا به این قرص نیاز دارم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
1
سلام من سیانور می‌خوام اگر کسی داره به من بده من دیگه نمی‌خوام زندگی کنم لطفاً به من کمک کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
1
سلام هر کی قرص سیانور داره به من اطلاع بدین که بخرم
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
2
منو میخوان به زور شوهر بدن ولی من عاشق یکی دیگم چیکار کنممممم
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
2
1
سلام من عاشقه کسی بودم ک ب خاطر بی پولیم دوروز پیش دادنش ب کسی دیگه دیگه زندگی برام معنایی نداره فقط میخام بمیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
1
2
وای چقد بدبخت داریم ما
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
قیمت دقیق سیانور چنده؟
Ani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
منم میخام
کسی پیدا کرد ایا؟
برا مردن هم باید پول بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
من سیانور میخوام از کجا پیدا کنم
هديه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
2
2
كسي نميدونه توي شاهرود از كجا ميتونم سيانور گير بيارم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
1
4
اگه کسی سیانور داره بگه لطفااااا
پاسخ ها
۰۰۷
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
پیداکردی؟
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
3
1
من بیماری لاعلاج دارم که سالهاس منو به شدت رنج داده بیکارم بی پولم پدرمو جوان از دست دادم ولی خودکشی راهش نیست بزرگترین گناه ناامیدی. خداوند قادر کریم و رحمن و رحیمه مشکلات رو می آفرینه تا مارو امتحان کنه از رحمت خدا ناامید نباشید انصافا تا حالا رفتی سمتش خالصانه چیزی خواستی ازش لعنت بر شیطان که به دنبال جهنمی کردن انسانه تحمل داشته باشید و نا امید از رحمد نباشید خدا بزرگه و مهربون
گمگشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
3
دوستان یه خواهشی که ازتون دارم اینه که وقتی میبینید همه بدبختن شما خوشحال نشید این از هر چیزی بدتره .این دنیارو یا باید تغییر داد یا تموم کرد ...
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
3
منم دنبال سیانورم .
فقط راحت بشم از دسمنای دور و ورم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین