کد خبر: ۳۰۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

پوری حسینی: استقلال و پرسپولیس از لیست واگذاری خارج نشوند باز هم مزایده می گذاریم

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت در صورتی که دولت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از لیست واگذاری ها خارج نکند، باز هم برای آن ها مزایده برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز : بحث اجاره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث ناراحتی مسئولان سازمان خصوصی سازی شده است. میرعلی اشرف پوری حسینی در گفت‌و گو با بخش خبری ساعت 18:45 شبکه سه گفت: دخالت در نقل و انتقال این تیم ها دست سازمان خصوصی سازی است . اگر این کار انجام شود ، دخل و تصرف در اموال دولت است که خوشبختانه وزارت ورزش این کار را نکرده است.

مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز روی خط آمد و گفت: ما با وزارت اقتصاد هماهنگ هستیم و می خواهیم کار قانونی انجام بدهیم. بحث حامی مالی برای این تیم ها مطرح است نه اجاره. همین تصاویری که دارید می بینید ، نشان می دهد حساسیت ها بالاست. الان فصل جذب بازیکن است ، باید تکلیف این دو تیم حل شود ، وزارت ورزش دارد به وطیفه کشوری اش را انجام بدهد. آنچه انجام می شود ، برای 3 سال است. ما می خواهیم استقلال را برای 3 سال به اسپانسربدهیم.

به گزارش خبرآنلاین، پوری حسینی در ادامه گفت:بدیهی است که اگر قرارداد مالی انجام شود در شرایط مزایده آورده می شود و لذا آنچه اسپانسری را داده ، دیگر به فرد دیگری نمی دهیم. ما خواستار فروش برند استقلال و پرسپولیس بودیم. توجه دارید که مفاهیم یکسان است و اشتباها گفتند اجاره ، ما هم قبول داریم که اسپانسری موجه است. ببینید تا پایان فصل نقل و انتقال مزایده نداریم. اگر در این دو ماه مصوبه ای تولید کنند که از لیست واگذاری خارج شود که حل است در غیر این صورت باز مزایده می گذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین