کد خبر: ۳۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

برهانی: از استقلال هیچ خبری ندارم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه او سی بلوز با اهدای پیراهن شماره 9 این باشگاه من را سورپرایز کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آرش برهانی در خصوص زمان بازگشت خود به ایران گفت: من یکی دو روز دیگر به تهران بر می‌گردم و در مدتی که در ایران حضور نداشتم دوستان زیادی را در آمریکا دیدم.

به گزارش فارس، وی افزود: اعضای تیم ملی والیبال بچه‌های بسیار خونگرمی بودند که بازی آنها را از نزدیک تماشا کردم و حیف شد که آنها با وجود ارائه بازی‌های خوب نتوانستند آمریکا را شکست دهند. من مطمئن هستم این تیم در ادامه راه خودش را پیدا و مثل گذشته مردم ایران را خوشحال خواهد کرد.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا از وضعیت استقلال و مدیریت و سرمربی این تیم خبری دارد یا خیر گفت: شما که بهتر می‌دانید من در تهران نبودم و هیچ خبری از استقلال ندارم. من باید اخبار را از خود شما بشنوم!

وی همچنین با تقدیر و تشکر از مسئولان باشگاه او سی بلوز گفت: واقعا وقتی به دعوت محمد محمدی و آقای منصوری به تمرین این تیم رفتم سورپرایز شدم.من بازی آنها مقابل تیمی به نام گلکسی را تماشا کردم و متوجه شدم فوتبال آمریکا قدرتی و فیزیکی است. در این مدت ایرانیان موفقی را دیدم ولی برایم جالب بود که یک مدیر ایرانی در اینجا سعی دارد همه بازیکنان را دور هم جمع کند و نام کشورمان را سربلند کند.

برهانی در ادامه تاکید کرد: من امیدوارم شرایطی مهیا شود که تعامل بین تیم‌های ایرانی و باشگاه او سی بلوز تحت مدیریت آقای منصوری فراهم شود زیرا هدف او این است بازیکنانی که فوتبالشان در حال تمام شدن است را به یک تیم ایرانی دعوت کند. این تیم بی شباهت به استقلال خودمان نیست و وقتی در محل تمرین این تیم بودم حس کردم در تمرین استقلال حضور دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین