کد خبر: ۳۰۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

سرقت دوربین کنترل سرعت سارقان حرفه‌ای را لو داد

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای که به سرقت ترانس و کابل چاه‌های آب کشاورزی فاقد نگهبان در استان سمنان می‌پرداختند، با دستبرد به دوربین کنترل سرعت پلیس راه در سمنان، شناسایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «داود رسولی‌فر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: گشت جاده‌ای پلیس راه با هدف بررسی قطعی یکی از دوربین‌های کنترل سرعت در محور «سمنان - گرمسار»، موفق به شناسایی وانت پیکانی با مقداری سیم و کابل شد.

رسولی‌فر با اشاره به گفته‌های ضد و نقیض راننده وانت پیکان و مراجعه گشت انتظامی پاسگاه لاسجرد به محل، افزود: دو دوست همراه راننده این خودرو که با مشاهده گشت پلیس متواری شده بودند، توسط مأموران در بیابان‌های اطراف دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: متهمان در پلیس آگاهی شهرستان سرخه به 30 فقره سرقت در شهرستان‌های استان سمنان اعتراف کردند.

رسولی‌فر تصریح کرد: این متهمان با استفاده از خودروهای متنوع و ناشناس در ساعت‌های پایانی شب، ترانس و کابل‌های برق چاه‌های فاقد نگهبان را به سرقت می‌بردند.

وی با اشاره به لوازم کشف شده از این باند حرفه ای سرقت، خاطرنشان کرد: متهمان از دوربین‌های حرفه‌ای و دستگاه‌های شارژی برای انجام سرقت استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که متهمان همگی غیربومی و ساکن پاکدشت در استان تهران هستند، از شناسایی مالخر این باند حرفه‌ای در پاکدشت و انجام تحقیقات برای دستگیری وی با همکاری پلیس آگاهی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از مالکان چاه‌های کشاورزی و کارگاه‌های صنعتی خواست برای حفظ و نگهداری از اموال و تجهیزاتشان از نگهبان مطمئن و ثابت استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین