کد خبر: ۳۰۱۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

منصوریان: با استقلال و سه باشگاه دیگر مذاکره کرده‌ام/ اولویتم نفت است

علیرضا منصوریان پس از جلسه سه ساعته با مسئولان باشگاه نفت تاکید کرد که دوست دارد در این تیم بماند، اما خواسته‌هایی دارد که باید انجام شوند. او همچنین گفت که پیشنهادهایی از سه باشگاه دیگر دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان پس از جلسه سه ساعته با مسئولان باشگاه نفت درباره آخرین وضعیت همکاری خود با این باشگاه گفت: نمی‌خواستم به فرهنگ قدیم فوتبال ایران بازگردم و به همین دلیل برای آن‌که پنهان از باشگاه کاری انجام نداده باشم با مدیرعامل، معاون و مدیرفنی باشگاه جلسه‌ای برگزار کردم و به آن‌ها گفتم که با استقلال و دو باشگاه دیگر صحبت‌ کرده‌ام. من خیلی راحت با این سه نفر صحبت کردم و آن‌ها هم کاملا منطقی برخورد کردند. به آن‌ها گفتم که طبق اصول حرفه‌ای دوست داشتم که آن‌ها بدانند چنین صحبت‌هایی انجام شده است.

وی افزود: در نشست‌هایی که با سه باشگاه دیگر داشتم هیچ بسته پیشنهادی یا چیزی مبنی بر توافق نهایی از طرف مقابل ندیدم، ولی با این حال نمی‌خواستم دروغ بگویم و وظیفه‌ام بود که خبر این نشست‌ها را به رییس باشگاهم بدهم.

منصوریان افزود: به رییس باشگاه گفتم که این چند پیشنهاد را دارم اما در عین حال می‌خواهم برنامه آینده نفت را ببندم چون این تیم تنها نماینده ایران در دور نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و فصل آینده چه من در این تیم باشم و چه نباشم سال بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. امسال هم مدیریت، سال مالی سختی را گذرانده که البته نگذاشتیم مسائلش بازتاب پیدا کند و توانستیم از اعتبار باشگاه دفاع کنیم.

سرمربی فصل گذشته نفت تهران در ادامه گفت: در جلسه امروز جزئیات کار را پیش بردیم و تمام مسائل را به مدیریت باشگاه سپردیم. این حق طبیعی باشگاه و وظیفه من بود که برای آینده نفت درخواست‌هایم را اعلام کنم. در فصل آینده چه باشم و چه نباشم باشگاه باید برنامه‌اش را دنبال کند. تنها چیزی که برای من بسیار جای احترام و خوشبختی دارد این است که مدیر، معاون و مدیرفنی باشگاهم آن‌قدر مراقب آینده مربیگری من هستند که خودم بی‌خبرم. آن‌ها خیلی دست من را باز گذاشتند و با اینکه می‌دانستند مربیشان با جای دیگر صحبت کرده آمدند تا برنامه آینده نفت را تنظیم کنیم.

وی ادامه داد:‌ در فاصله‌ای که تا نهایی شدن بحث من با نفت وجود دارد هر پیشنهاد مکتوب یا غیرمکتوبی از باشگاه‌های دیگر به من برسد بلافاصله آن را با مسئولان باشگاه نفت در میان می‌گذارم و باز هم یک بعدازظهر با آن‌ها می‌نشینم و صحبت می‌کنم چون نمی خواهم که آن‌ها را دور بزنم. آن‌ها به من یاد دادند که رو بازی کنم. مهم‌ترین مساله، آینده نفت است، من همچنین نهایت تشکرم را از این سه نفر ابراز می‌کنم و می‌گویم که به آن‌ها قول دادم هر پیشنهاد رسمی از جای دیگر داشته باشم به آن‌ها اعلام کنم تا آنها بهترین تصمیم را در حق من بگیرند.

به گزارش ایسنا، سرمربی نفت از یک اولویت بزرگ و یک خطر بزرگ در نفت سخن گفت و افزود: بزرگترین خطری که ما را تهدید می کند این است که 11 بازیکن ما آزاد می‌شوند و مهم‌ترین اولویت ما این است که حالا که جزو 8 تیم برتر آسیا هستیم با دو یاعلی دیگر به فینال برسیم. برای این کار پیشرفت کادر فنی، پزشکی، امور باشگاه و تقویت تیم مهم است و مهم‌ترین مساله دغدغه باشگاه درباره بودجه است. نفت اسم بزرگی است اما هزینه و بریز و بپاش زیادی نداشته است و امسال باید بیشتر مراقب باشیم که عملکرد سال قبل را حفظ کنیم.

وی افزود: مسئولان باشگاه دست مرا بسیار باز گذاشته‌اند اما حق طبیعی نفت است که تا پایان قراردادم به باشگاه پایبند باشم. من قبلا گفته بودم که نفت الگوی خوبی برای باشگاه‌های دیگر است و امروز آن را به عینه دیدم. نمی‌توانم بگویم که چقدر مدیران باشگاه دستم را باز گذاشته‌اند ولی حرف‌شان آن قدر در من اثر گذاشت که بحث قرارداد را کلا کنار گذاشتم و تصمیم گرفتم که برنامه آینده نفت را ببندم. البته یک سری خواسته‌ها هم مسئولان باشگاه از من داشتند.

وی در ادامه درباره آخرین جمله‌ای که مسئولان باشگاه نفت به او گفته‌اند اظهار کرد: پس از سه ساعت جلسه به من گفتند که از دید مدیر، معاون و مدیر فنی به من نگاه نمی‌کنند و آنچه برای آینده من به صلاح است انجام می‌دهند.

منصوریان درباره هواداران استقلال که خواهان حضور او در این تیم هستند نیز گفت: چون با یک نفر از باشگاه استقلال مذاکره کرده بودم امروز آمدم تا با مسئولان نفت صحبت کنم که کارم پنهان‌کاری نبوده باشد هنوز هم می‌گویم که استقلال را خیلی دوست دارم، اما نفت هم برایم خیلی عزیز است و من اول آینده نفت را می‌بینم و بعد پیشنهادهایی که دارم را بررسی می‌کنم. به مدیران باشگاه گفتم که با یک نفر از استقلال جلسه داشتم اما آن فرد که قرار بود جوابی به من بدهد این کار را نکرد و مسئولان نفت هم مراقب من هستند و با من خیلی منطقی برخورد کردند.

در ادامه خبرنگاری به منصوریان گفت که بسیاری از بازیکنان نفت گفته‌اند که در صورت ماندن او در نفت می‌مانند و منصوریان در این باره گفت: بازیکنان نفت به اصول حرفه‌ای باشگاه پایبندند همان طور که بخش زیادی از آن‌ها فصل قبل در تیم ماندند امسال هم می‌مانند. من آن‌ها را مثل برادرم دوست دارم و از اینکه فعلا نمی‌بینمشان ناراحتم. چه فصل بعد در نفت باشم یا نباشم این باشگاه حرفه‌ای است و نمی گذارد بازیکنی ضرر کند. این باشگاه هیچ شکایتی در کمیته انضباطی ندارد و همین حالا هم نسبت به خیلی از باشگاه‌ها از نظر پرداخت حق و حقوق جلوتر است. باشگاه برای همه بازیکنان و کادر فنی‌اش برنامه دارد.

منصوریان در پایان گفت: امروز آمدم تا تابویی را بشکنم که هیچ مربی‌ای پنهان از باشگاه کاری نکند. من این کار را بی معرفتی می‌دانم. مدیران نفت در صحبت‌هایشان گفتند که مراقب آینده مربیگری من هستند. من دست آن‌ها را می‌بوسم آن ها در آخر جلسه لفظی را به کار بردند که خارج از عرف مدیریت است و به همین دلیل فهمیدم که آن‌ها به آینده کاری من اهمیت می‌دهند و بی نهایت به من محبت دارند. افتخار می‌کنم که یک سال با این افراد کار کرده‌ام. اگر در نفت بمانم سرم را برای این تیم می‌دهم و اگر هم قرار باشد اتفاق دیگری بیفتد اول از همه با باشگاه در میان می‌گذارم.

به گزارش ایسنا پیش از صحبت‌های منصوریان مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت درباره نتایج جلسه امروز وی با مدیران باشگاه گفت: منصوریان از مسئولان باشگاه خواسته که با تمام عوامل باشگاه از جمله بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب صورت گیرد، جنبه‌های مالی برای فصل بعد مشخص شود و تیم نیز از نظر بازیکن تقویت گردد و نفت بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر ظاهر شود.

بابازاده همچنین گفت: منصوریان علاقه‌مند است که فصل آینده نفت را خودش هدایت کند و به همین منظور بین او و مسئولان باشگاه یک پروسه زمانی تعیین شده که در طی آن دو طرف خواسته‌های یکدیگر را به انجام برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین